Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautua hankalaan työkaveriin

Vierailija
04.10.2013 |

Miten käydä töissä ja suhtautua sellaiseen työkaveriin, joka löytää jokaisesta asiasta mitä teet, jotain vikaa. aina on joku syy mistä voi sanoa vaikka tekisit kuinika hyvin työsi. vaikka ei olisi kyse töistä, löytää vian jostakin hieman henkilökohtaisemmasta. vaikka et työskentelisi samassa työpisteessä, löytää silti jostain yleisemmästä asiasta syyn haukkua sinua...

itse olen ihan loppu. esimiehelle olen puhunut, mutta hän vain neuvoo, että työ on vain työtä ja ei saa ottaa liian henkilökohtaisesti.. mutta kun olet jatkuvasti vainon alaisena niin ei se paljon lohduta.

miten te selviätte töissä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on näitä vittuilijoita joika ei paranna varmaan mikään. Omassa elämässä on jokin vialla kun kyttää jotain toista jatkuvasti ilman syytä. Itselläni oli tällainen työkaveri ja jouduin silmätikuksi sen takia, että olen ujo ja hiljainen, mutta teen työni aina hyvin. Minun onnekseni tämä kääkkä sai potkut, joten itse pääsin siitä sillä. Joidenkin ihmisten on ikään kuin pakko keksiä koko ajan jotain pientä draamaa työpaikalla ettei tulisi liian tylsää. Esitä vain hyväntuulista äläkä ota kuuleviin korviin turhia vinkuja. Ehkä se ei jaksa enää jossain vaiheessa jos huomaa ettei sua kiinnosta.

Vierailija
2/2 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 20:31"]

Nämä on näitä vittuilijoita joika ei paranna varmaan mikään. Omassa elämässä on jokin vialla kun kyttää jotain toista jatkuvasti ilman syytä. Itselläni oli tällainen työkaveri ja jouduin silmätikuksi sen takia, että olen ujo ja hiljainen, mutta teen työni aina hyvin. Minun onnekseni tämä kääkkä sai potkut, joten itse pääsin siitä sillä. Joidenkin ihmisten on ikään kuin pakko keksiä koko ajan jotain pientä draamaa työpaikalla ettei tulisi liian tylsää. Esitä vain hyväntuulista äläkä ota kuuleviin korviin turhia vinkuja. Ehkä se ei jaksa enää jossain vaiheessa jos huomaa ettei sua kiinnosta.

[/quote]

joo tämä on samanlainen, tiedän että omassa elämässä ei ole kaikki hyvin. itse tiedän tekeväni työni hyvin ja tunnollisesti.

kyseessä on muutenkin henkisesti kuormittava työ, joten kaikki tällainen ylimääräinen ei mieltä paljoa ylennä...

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla