Vinkkejä naisettomuudesta valittaville miehille
1. Vähentäkää telkkarin/tietokoneen ääressä vietettyä aikaa ja alkakaa harrastaa liikuntaa tavoitteellisesti.
2. Opetelkaa laittamaan ruokaa ja korjatkaa samalla ruokavalionne terveelliseksi ja monipuoliseksi. Ei enää avattaessa pierulta haisevia eineksiä.
3. Lakatkaa kuolaamasta instabeibejä ja laskekaa rima realistiselle tasolle.
Näillä pääsee jo pitkälle.
Kommentit (42)
Kehität vain riittävän vinon asenteen, niin ei pienet puutteet paina lainkaan.
Lohdutuksena teille lyhyille miehille, niin ei sitä naista saa vaikka olisi yli 190, jos ei täytä jokaista muuta vaatimusta.
Naiset: "Mitään tasoja ei ole olemassa, senkin luuserilassukka!"
Myös naiset: "Laskekaa rimaa."
Vierailija kirjoitti:
Opettele soittamaan kitaraa, sillä saa jo naisia tarpeeksi.
t. kitaristi
Heittämällä keikkaa jossain lähiöpubissa vai? Olen monesti maininnut naisille soittavani kitaraa, mutta harva on vaikuttunut siitä niin, että se olisi nostanut pisteitäni huomattavasti.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää juttelemaan rehellisesti psykologille naisvihastanne ja pyytäkää apua. Voi ollahoidettavissa oleva mielenterveysongelma tai persoonallisuushäiriö johon saa apua terapiasta.
Tämä. Mutta eiväthän he koskaan ymmärrä, että heissä on vikaa. Jos sattuisi vielä naispsykologi niin... :D
Sanot siis että ikäluokassa 18-39 olevat 70 000 ylijäämämiestä ovat automaattisesti viallisia psykoja koska ne eivät ole saaneet (pidettyä) naista?
ok....
Ainakin 10 % miehistä on mielenterveysongelmaisia, mutta eihän tuossa kukaan sanonut, että kaikki ovat. Onko sisälukutaidossasi vähän kehitettämisen varaa? Jos keskustelet livenä ihmisten kanssa noin jäykän mustavalkoisesti niin ei ihme, jos kumppania ei löydy.
En kyllä haluaisi kuvatunlaista miestä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole julkisuuden henkilö/henkilö jolla statusta! Näytä avaruusleukaiselta kalsarikirurgilta ja ole 199cm pitkä!
Pankkitililläsi pitää olla aina vähintään 100 000 euroa ylimääräistä! t. ei -pinnaliset av-naiset
Ohitit vinkin, mene juttelemaan naisiin kohdistuvasta vihastasi psykologille.
Mitä sitten tehdään, jos paikalla sattuu olemaan psykologi, jonka mukaan naisia viehättävät vähiten kuvat, joissa on onnellisia miehiä. Kovien ja ylpeiden miesten kuvat naiset sen sijaan he kokevat seksikkäiksi.
Mitä sitten tehdään?!!!
Lopeta naisista valittaminen ja keskity itsesi kehittämiseen.
Lue kirjoja, sivisty, seuraa uutisia, politiikkaa, äläkä roiku netissä.
Opiskele, pyri elämässä ja ammatissa eteenpäin.
Pyri olemaan parempi ihminen, hyvä itsellesi ja muille.
Ole ystävällinen ja kohtelias kaikille, mutta älä anna kenenkään dissata itseäsi.
Kysy neuvoa naispuoliselta kaveriltasi ulkonäkösi ja tyylisi suhteen.
Ole oma itsesi, arvosta itseäsi ja sitä että olet mies.
Yritä ymmärtää sitä miten naiset ajattelevat.
Luovu pessimismistä, sillä olet aivan yhtä hyvä mies naisettomana kuin naisen kanssakin.
Vierailija kirjoitti:
Menkää juttelemaan rehellisesti psykologille naisvihastanne ja pyytäkää apua. Voi ollahoidettavissa oleva mielenterveysongelma tai persoonallisuushäiriö johon saa apua terapiasta.
https://finna.fi/Cover/Show?author=&callnumber=&size=medium&title=%C3%8…
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin vielä että naiset jotka ovat 160cm/100kg vaativat usein miestä olemaan lihaksikas mutta itse eletään kuin siat kaukalolla mikä näkyy ulkomuodossakin. Kuntoilua harrastavat naiset taas vaativat yleensä sitä väh 185 cm pituutta joten tälläinen kuntoilua harrastavalla 175cm pygmillä ei ole mitään mahdollisuuksia nykyään.
Milloin kaikki naiset alentavat rimaa ja lopettavat avaruuskirurgista haaveilen ja tyytyvät 2500€/kk tienaavaan perusjamppaan?
Kehitä perusjamppa annettavaa naisille? Ole ystävällinen, kohteluias. Tee romanttisia elkeitä, osta kukkia ja lahjoja. Opettele tyydyttämään nainen, hanki mahdollisuudet lapsiin ja perheeseen.
No mitä sitten vaimoa edes etsit. Sinne vaan bordelliin sitten. Perhe maksaa ja naiset haluavat perheen, kodin, pitsiliinat ja ladten kurahousut. Ravintolaillalliset ja hoplopit, kukkakimput ja timanttisormukset.
Rahalla saa maksullistakin naista. En etsi mitään elättiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en aio luopua "instabeibeille" kuolaamista, jos sillä tarkoitetaan hyväkroppaisia naisia. Jos en saa sellaista, olen mieluummin yksin. Olen itsekin hyvässä kunnossa, niin odotan sitä naiseltakin.
Ja olet kasvoiltasi myös komea kuten nuo naiset ovat kauniita? Tuskin sinulla silloin on mitään ongelmaa saada naisia.
Itse tykkään itsestäni, mutta en ole mikään komistus yleensä naisten mielestä. En kuitenkaan aio tyytyä muuhun kuin viehättävään ja hyväkroppaiseen naiseen, eli "instabeibeen". Ennemmin olen yksin.
Mitä itse tekisin nyt jos olisin nuoremoi mies
20-25 panostaisin yliopistotutkintoon. Naiset irtonumeroita.
25-30 panostaisin hyvään työpaikkaan ja mieluummin ulkomaankokemukseen. Naiset harrastuksista.
30-35 tekisin rahakasta työtä ja ostaisin asunnon. Valikooivaa seurustelua.
35-40 ottaisin töissä leppoisan päällikköpestin, etsisin vaimonja perustaisin perheen
40-50 olisin isä ja mies
50-60 Täysi höry työelämässä
60- elämästä nauttiminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin vielä että naiset jotka ovat 160cm/100kg vaativat usein miestä olemaan lihaksikas mutta itse eletään kuin siat kaukalolla mikä näkyy ulkomuodossakin. Kuntoilua harrastavat naiset taas vaativat yleensä sitä väh 185 cm pituutta joten tälläinen kuntoilua harrastavalla 175cm pygmillä ei ole mitään mahdollisuuksia nykyään.
Milloin kaikki naiset alentavat rimaa ja lopettavat avaruuskirurgista haaveilen ja tyytyvät 2500€/kk tienaavaan perusjamppaan?
Kehitä perusjamppa annettavaa naisille? Ole ystävällinen, kohteluias. Tee romanttisia elkeitä, osta kukkia ja lahjoja. Opettele tyydyttämään nainen, hanki mahdollisuudet lapsiin ja perheeseen.
No mitä sitten vaimoa edes etsit. Sinne vaan bordelliin sitten. Perhe maksaa ja naiset haluavat perheen, kodin, pitsiliinat ja ladten kurahousut. Ravintolaillalliset ja hoplopit, kukkakimput ja timanttisormukset.
Näin se taitaa olla. Saa ainakin rahalle vastinetta eikä riesakseen kiukuttelevaa kämppistä.
Musta on todella hyvä, jos pysyvät lihavina, katkerina, alkoholisoituneina ja instanaisia kuolaavina peikkoina omissa peräkammareissaan. Meitä ihmisiä on ihan liikaa planeetalla. Mitä harvempi pariutuu tai pääsee parittelemaan, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
25-30 panostaisin hyvään työpaikkaan ja mieluummin ulkomaankokemukseen. Naiset harrastuksista.
35-40 ottaisin töissä leppoisan päällikköpestin, etsisin vaimonja perustaisin perheen
40-50 olisin isä ja mies
60- elämästä nauttiminen
Pitääkö odottaa kuusikymppiseksi, että saa nauttia elämästä :D
Vierailija kirjoitti:
40-50 olisin isä ja mies
60- elämästä nauttiminen
35-40 vuotiaana on vähän myöhässä vaimon etsimisessä. Hyvät on jo viety aikoja sitten.
Joo, jääkaappi täynnä einespaskaa on kyllä useimmille naisille ehdoton turn-off. Hyvä että mainittiin.
vanha noita kirjoitti:
Lopeta naisista valittaminen ja keskity itsesi kehittämiseen.
Lue kirjoja, sivisty, seuraa uutisia, politiikkaa, äläkä roiku netissä.
Opiskele, pyri elämässä ja ammatissa eteenpäin.
Pyri olemaan parempi ihminen, hyvä itsellesi ja muille.
Ole ystävällinen ja kohtelias kaikille, mutta älä anna kenenkään dissata itseäsi.
Kysy neuvoa naispuoliselta kaveriltasi ulkonäkösi ja tyylisi suhteen.
Ole oma itsesi, arvosta itseäsi ja sitä että olet mies.
Yritä ymmärtää sitä miten naiset ajattelevat.
Luovu pessimismistä, sillä olet aivan yhtä hyvä mies naisettomana kuin naisen kanssakin.
:D