Työtön, millaista osaamista sinulla olisi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markkinointihommissa olen ollut, mahdollisimman luovaa työtä koitan löytää.
Osaatko suunnitella internet sivujen uloasuja? Voitaisiin yhdessä lähteä yrittämään ja myymään osaamistamme.
Tällä hetkellä juuri harjoittelen sivustojen luomista WordPressin avulla.
Vierailija kirjoitti:
full stack developer
Hieno sana. Niistä tuntuu olevan kova pula. Mitä sellainen oikeastaa tekee työkseen?
Ei mitään mikä kiinnostaisi työnantajia, olen laiska, pakko saada päiväunet, en jaksa keskittyä kauan yhteen asiaan, uppoudun haaveisiin, olen voimakkaasti introvertti, en tykkää puhua ihmisten kanssa, siinäpä sitä ja kyllä, olen pitkäaikaistyötön.
Yli kahdenkymmenen vuoden kokemus kansainvälisistä markkinointikampanjoista rahoitusalalla ja puhun kuutta kieltä.... valitettavasti olen 50 ja suurin osa kokemuksesta on kertynyt ulkomailla joten ketään ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko suunnitella internet sivujen uloasuja? Voitaisiin yhdessä lähteä yrittämään ja myymään osaamistamme.
Toihin on mielenkiintoista. Onko sulla linkkiä johonkin jonka olet itse tehnyt? Olisi kiva nähdä. Samassa veneessä kun kerran ollaan.
20 v kokemus markkinoinnista suurille yrityksille Suomessa ja ulkomailla.
Vaan sehän katsotaan nollan arvoiseksi sillä digi ja some ja 50 v.
Osaan pitää vasaraa kädessä ja naulata. En etsi mitään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Osaan pitää vasaraa kädessä ja naulata. En etsi mitään töitä.
Onks sulla duuni? Oot väärssä paikassa
Minulla on useampi ammatti joista paperit, yrittäjyyttäkin tuli kokeiltua muutama vuosi.
Korkeakoulututkintoa ei ole, enkä ole edes ylioppilas jotta voisi tässä vanhoilla päivillä tekaista sen korkeakoulututkinnon tähän hätään.
Minulla on työkokemusta muutama vuosi siltä alalta jota haluaisin tehdä, mutta nyt parissa vuodessa on alettu vaatia korkeakoulututkintoa ja samoja paikkoja hakee siis aina korkeakouluja käyneitä ja kuulemma jopa tohtoreita. Työssä ei noilla tee mitään koska kyse on lähinnä siitä tuleeko tietynlaisten ihmisten kanssa toimeen, ja saako heitä autettua melko konkreettisissa asioissa.
Fysiikka ei kestä raskaita fyysisiä töitä joten niitä en hae, enkä tietenkään niitä joihin ei ole koulutusta, joten aika vähän on niitä mitä voin edes hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihin on mielenkiintoista. Onko sulla linkkiä johonkin jonka olet itse tehnyt? Olisi kiva nähdä. Samassa veneessä kun kerran ollaan.
Tällä hetkellä on vielä työn alla oma sivusto, mutta syksyn aikana olisi tarkoitus saada livesivut. Monet tuntuvat kuvittelevan, että toi WordPress on pelkkää bloggailua varten, mutta esim. BBC America, Sony ja Walt Disney käyttävät tuota sivustojensa luomiseen. Tosiaan kannattaa tutustua, jos haluat esim. perustaa eCommerce yrityksen. Koodiakaan ei pahemmin tarvitse osata, jos rakennat Divin tai Elementorin avulla. Minkälaiset hommat sulla itsellä on hakusessa?
Vierailija kirjoitti:
Yli kahdenkymmenen vuoden kokemus kansainvälisistä markkinointikampanjoista rahoitusalalla ja puhun kuutta kieltä.... valitettavasti olen 50 ja suurin osa kokemuksesta on kertynyt ulkomailla joten ketään ei kiinnosta
Luulisi, että tuo ulkomaan katsottaisiin hyödyksi.
Just yritän ottaa siitä selvää pupukerhossa 🐰🐰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen innovatiivinen, mielikuvitusrikas ja luova. Minulla on paljon ideoita ja suunnitelmia.
Kaksi ideaani on aiemmin varastettu ja molemmat ovat nykyään markkinoilla. Yksi valmis tuote varastettiin myös.
Yritystä pystyyn vaan ennen kuin kerkiävämmät ehtii.
KELAn märkä uni: pitkäaikaistyöttömät yrittäjiksi, koska työttömyysturva ei koske yrittäjää.
Johtoryhmäkokemusta 15v, esimieskokemusta 20v ja siinä samalla ollut oman alani (talous) ekspertti eli talousjohtaja.
Olen itse joutunut irtisanomaan huippuasiantuntijoita (tekniikan tohtoreita yms) isosta suomalaisesta teknologiafirmasta ja osa heistä on parin vuoden jälkeenkin työttömänä. Tiedän paremmin kuin hyvin että osa työttömistä on todella kovatasoisia, asiantuntijoita ja johtajia. Säälittää että näitä huippuammattilaisia kohdellaan kuin ”törppöjä” ja laitetaan pupukurssille.
Kyllä sydämeen sattui irtisanominen koska näissä ihmisissä ei ollut vikaa. Osakekurssia vaan saa kivasti hilattua ylös kun käynnistää ytn ja saneeraa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse joutunut irtisanomaan huippuasiantuntijoita (tekniikan tohtoreita yms) isosta suomalaisesta teknologiafirmasta ja osa heistä on parin vuoden jälkeenkin työttömänä. Tiedän paremmin kuin hyvin että osa työttömistä on todella kovatasoisia, asiantuntijoita ja johtajia. Säälittää että näitä huippuammattilaisia kohdellaan kuin ”törppöjä” ja laitetaan pupukurssille.
Kyllä sydämeen sattui irtisanominen koska näissä ihmisissä ei ollut vikaa. Osakekurssia vaan saa kivasti hilattua ylös kun käynnistää ytn ja saneeraa.
Eikös meidän täällä kannattaisi alkaa kokoamaan osaajia ja niistä sitten lähteä rakentamaan jotakin uutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ainoastaan tuosta syystä irtisanoit, niin turha teeskennellä, että "sydämeen sattui".
Mutta todennäköisesti olet kuitenkin pelkkä trolli, joka haaveilee voivansa irtisanoa työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sydämeen sattui irtisanominen koska näissä ihmisissä ei ollut vikaa. Osakekurssia vaan saa kivasti hilattua ylös kun käynnistää ytn ja saneeraa.Eikös meidän täällä kannattaisi alkaa kokoamaan osaajia ja niistä sitten lähteä rakentamaan jotakin uutta.
Eikös olisi vielä parempi, että antaisit niiden osaajien tehdä työt sen sijaan, että käyttäisit heitä rakennuspalikoina?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on työkokemusta muutama vuosi siltä alalta jota haluaisin tehdä, mutta nyt parissa vuodessa on alettu vaatia korkeakoulututkintoa ja samoja paikkoja hakee siis aina korkeakouluja käyneitä ja kuulemma jopa tohtoreita. Työssä ei noilla tee mitään koska kyse on lähinnä siitä tuleeko tietynlaisten ihmisten kanssa toimeen, ja saako heitä autettua melko konkreettisissa asioissa.
Taidat luulla itsestäsi vähän liikoja. Mikä nyt on sellainen ala, että aivan yht'äkkiä tarvitaan korkeakoulutettuja, jopa tohtoreita, mutta sinä olet sitä työtä tehnyt ilman koulutusta?
Ja 24/7 duunit ja paineet?
Juu ei, kiitos.