Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipa pestyä liesituulettimen suodattimet rasvasta.

Vierailija
04.10.2013 |

Kuinka usein tulee tehtyä sama homma. Itsellä jää kahteen kertaan per vuos...pitäis varmaan useammin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Ollaan nyt asuttu vuosi tässä asunnossa ja aloin ihmetellä, kuinka lieskari ei enää vedä.. Oli niin umpirasvainen ja kunttainen että ihan järkytyin :O Näköjään pitäisi siis pestä se _hieman_ useammin kuin kerran vuodessa.

Täällä oli muuten jokunen ilta sitten "kuinka usein vaihdat suihkuverhon?"-gallup, vastasin siihenkin ja kerron nyt tässäkin, että sen samaisen vuoden pysyi sekin hyvänä, nyt meni vaihtoon :) 

Vierailija
2/4 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liesituulettimen rasva on paloturvallisuusriski! Se pitäisi pestä useammin kuin kahdesti vuodessa, olen kuullut suosituksen että kuukausittain.

Sellainen metallinen suodatinkehikko puhdistuu kätevimmin astianpesukoneessa. Ei ole iso homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa muistan laittaa ne tiskikoneeseen :) Nyt taas voisikin laittaa,kiitos muistutuksesta!

Vierailija
4/4 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskasti varmaan vaan 6-8 kertaa vuodessa :P Mutta mua ÄLLÖTTÄÄ et joka kämppään johon oon muuttanu on eka asia ollu ton pesu kun tuntuu, ettei kukaan sitä osaa tehdä. :S