Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen 3-kymppinen nainen ja mietin, olisiko mahdollista ystävystyä naisen kanssa, jolle on myynyt Tori.fi:ssä jotain?

Vierailija
02.09.2020 |

Tämä nainen vaikutti viestinvaihdon perusteella niin kivalta ihmiseltä. Maksoi nopeasti hänelle lupaamani tuotteen. En tiedä kehtaisinko kysyä minkä ikäinen hän on ja haluaisiko hän tutustua. Asuu samalla paikkakunnallakin kanssani. Onko tällaisen vaihtoehdon pohtiminenkin ns. creepyä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annappa mennä vaan, kerran täällä eletään.

Vierailija
22/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin samaa eräästä myyjästä! 😄 en kuitenkaan viitsinyt ruveta viestittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä creepyä tossakin nyt on? En ymmärrä. Kai sitä nyt muihin ihmisiin saa tutustua?

Vierailija
24/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas suloisia ihmisiä palstalla♡ Ehkä ei sittenkään ole hyvä ajatus lopettaa täällä käymistä (kun sitäkin joskus miettinyt...)

Ap

Vierailija
25/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika creepyä on kyllä, mutta yritä muotoilla asia jotenkin neutraalisti? Esim. Hei! Toivottavasti kengät olivat sopivat. Minulle jäi vaikutelma, että olet tosi mukava ihminen. Koska ystäviä ei ole koskaan liikaa, lähtisitkö joskus vaikka lenkkiseuraksi? 

Vierailija
26/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan tämä nainen kirjoitti aivan ihanasti, sillä tavalla oikeakielisesti, rivinvaihtoineen ja oli niin ystävällisen ja kohteliaan oloinen. Jotenkin herätti minussa sympatiaa ja suurta arvostusta häntä kohtaan. Sellaista harvemmin on omalle kohdalleni sattunut, kun olen viestitellyt jonkun aiemman ostajaehdokkaan kanssa.

Ap

Viestin päivittäin ihmisten kanssa Facebookin roskalavaryhmissä, koska tyhjennän omaiseni taloa. Kirjoitan virheettömästi ja olen ystävällinen ja kohtelias. Silti en toivo kontaktia tavaran vastaanottajan kanssa yhtään sen enempää kuin mitä noudosta sopiminen vaatii. Tuntuisi todella kummalliselta ja ahdistavalta, jos joku yrittäisi takertua minuun vain siksi, että osaan kirjoittaa ja olen kohtelias. Elämääni ei mahdu nyt muuta kuin talontyhjennysprojekti, ja onneksi kohtaamani ihmiset ymmärtävät sen.

Vierailija
27/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat pelottavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän