Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko toipunut raskausmasennuksesta?

Vierailija
04.10.2013 |

Miten?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan itsekseen poistui jossain vaiheessa,en tajunnut hakea lääkitystä tai muutakaan apua joka olisi ollut todella tarpeen kyllä.Tajusin masennukseni oikeastaan vasta jälkikäteen.

Vierailija
2/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeillä. Lääkitystä jatketaan imetyksen loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitykset eivät tule kuuloonkaan, niillä on haittavaikutuksia. Olisko muita ideoita?

Ap

Vierailija
4/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös masennuksella on haittavaikutuksia. On ihan sinusta itsestäsi kiinni kummasta kärsit.

Vierailija
5/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan pikkuhiljaa toipumaan, ajan kanssa. Lapsi on 15 v.

Vierailija
6/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 19:26"]

Myös masennuksella on haittavaikutuksia. On ihan sinusta itsestäsi kiinni kummasta kärsit.

[/quote]

Onko lääkitys mielestäsi ratkaisu siihen, jos on tyytymätön itseensä / elämäänsä?

Ehkä mulla ei sitten olekaan raskausmasennus, vaan joku muu vika.

ap

Vierailija
7/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vain tyytymätön itseesi ja elämääsi se ei ole masennusta. Itse olin raskausaikana hyvin masentunut ja ahdistunut lääkityksestä huolimatta, olo parani heti synnytyksen jälkeen vaikka lääkityksellä olen edelleen ja olin ennen raskauttakin. Ei raskaana lääkitys onneksi toimii. En minäkään niitä huvikseni syö ja tosiaan toivon että voin ne joskus lopettaa mutta ilman niitä olisin varmaan tappanut itseni ajat sitten. Nyt asiat lääkkeillä elän suht hyvää ja onnellista elämää!

Vierailija
8/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tämä "masennus" liittyy siihen, että mielialani ja minäkäsitykseni heikkenee aina dramaattisesti, kun voin syystä tai toisesta fyysisesti huonosti, kuten nyt raskauden takia. Se on masentavaa, kun ei oikein jaksa tehdä mitään, ulkonäkö rupsahtaa, eikä oikein huvita mikään, mieleen tulee myös ajatuksia ettei mulla ole kavereita ja etten haluaisikaan mennä mihinkään jne. Ehkä kyse ei kuitenkaan ole masennuksesta, olen vain hankala tyyppi.

ap

Vierailija
9/9 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta masennukselta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän