Ostan tämän kuun tt-tuen koronalisällä 3 laatikkoa keskiolutta - Mihin sinä käytät koronalisän?
Kommentit (100)
Ajattelin sillä keraamipinnoittaa oman mersuni, joka on luonnollisesti veljeni nimissä. Tällä tulee heitettyä pimeätä taksia. Voisin myös keskittyä ehkä enemmän puolukan poimintaan, nyt kun saa ylimääräistä. Marjojen poiminnasta kuitenkin tienaa enemmän kuin pimeän taksin ajamisesta. Voisin harkita myös uusien verkkojen ostamista. Kalaa tulee myöskin myytyä facen marketplacessa. Sitten voisin mennä vaikka toimeentulorahoilla Kanarialle tammikuussa ihan vaan chillaamaan. Joulukuussa on saatu taputeltua kivasti pikkujouluörveltävien rahat omaan taskuun ja ruinattua soskustakin kinkkurahaa. Joulupukkina hommistakin ajattelin tienata vähintään 500 euroa. Että joskus siinä joulun jälkeen pitää alkaa katselee lentoja. Nyt saakin edullisesti majoituksia, kun on niin paljon tyhjää.
Ostan suihinoton kauniilta opiskelijaneidolta.
- kiltti ttt-setä
Vierailija kirjoitti:
Ostan suihinoton kauniilta opiskelijaneidolta.
- kiltti ttt-setä
hyvä kiertämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö ruokkia äärioikeiston paskatrollia.
Muistakaa tämäkin vaaleissa: näin paljon persut vähäosaisista piittaavat.
Ei tuo mitään trollausta ole vaan totta. Tiedän monta elämäntapatyötöntä alkoholistia jotka varmasti kiitti ja kumarsi keväällä hallituksen typerysten ylimääräiselle viinatuelle.
Niin? Valtio kiittää, kun alkosta käyvät hakemassa juotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö ruokkia äärioikeiston paskatrollia.
Muistakaa tämäkin vaaleissa: näin paljon persut vähäosaisista piittaavat.
Ei tuo mitään trollausta ole vaan totta. Tiedän monta elämäntapatyötöntä alkoholistia jotka varmasti kiitti ja kumarsi keväällä hallituksen typerysten ylimääräiselle viinatuelle.
Niin? Valtio kiittää, kun alkosta käyvät hakemassa juotavaa.
Kyllä rahasta palatuu tässä tapauksessa valtiolle suurin osa
Yksi juttu. Miten vitussa te voitte saada veronpalautuksia?
Jos saa työttömyyskorvausta, niin mars säätämään veroprosentti sille plusmiinusnollaksi.
Terveisin: 90-luvun lama.
Lapsen talvikamppeisiin ❤ en odottanut korotusta, mutta tarpeeseenhan se toki tuli. Näissä köyhien korotuksissa on se hyvä puoli, että ne menevät kulutukseen, vaikka sitten olueen, kuten trolli ap vastenmielisesti valehteli. Mutta vaikka joku toimisikin noin, niin kaupat ja panimoteollisuus hyötyy, samoin valtio saa osan takaisin veroina.
Vierailija kirjoitti:
Säästän neljän kuukauden tuet ja lähden niillä tammikuussa etelänlomalle.
Kenen tilille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen tilille?
Perustoimeentulotuen saa säästää ihan omalle tililleen. Ei vaikuta tuen määrään jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi juttu. Miten vitussa te voitte saada veronpalautuksia?
Jos saa työttömyyskorvausta, niin mars säätämään veroprosentti sille plusmiinusnollaksi.
Terveisin: 90-luvun lama.
Ei taida pystyä. Tiesitkö, että työttömillä on siksi korkea veroprosentti, ettei työn saatuaan saa yllättäen hirveitä mätkyjä, joihin ei ole säästöjä? Suomessa ajatellaan aina heikoimman etua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen tilille?
Perustoimeentulotuen saa säästää ihan omalle tililleen. Ei vaikuta tuen määrään jatkossa.
Eli tilanne on muuttunut? Vaikka säästössä olisi tonneja tt-tukea vaan saa?
Vierailija kirjoitti:
Lapsen talvikamppeisiin ❤ en odottanut korotusta, mutta tarpeeseenhan se toki tuli. Näissä köyhien korotuksissa on se hyvä puoli, että ne menevät kulutukseen, vaikka sitten olueen, kuten trolli ap vastenmielisesti valehteli. Mutta vaikka joku toimisikin noin, niin kaupat ja panimoteollisuus hyötyy, samoin valtio saa osan takaisin veroina.
Aika moni käyttää ne muuten huumeisiin.
2002 nissaniin öljynvaihto. Ei tartte julkisilla ajella kun auto toimii. Muuten ei olisi varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen tilille?
Eli tilanne on muuttunut? Vaikka säästössä olisi tonneja tt-tukea vaan saa?
Jos on perustoimeentulotuesta säästetty, niin ei mitään ongelmaa.
Tosi etevää Kelalta edellyttää, että pitää olla saanut toimeentulotukea maaliskuussa ja elokuussa. Olen saanut toimeentulotukea 4 vuotta putkeen ja nyt en sitten saa koronalisää, koska elokuussa tuli veronpalautukset eli en tietenkään saanut elokuussa toimeentulotukea. Eikä varmaan kovin moni muukaan, kun veronpalautukset kai suurimmalle osalle tuli.
Vierailija kirjoitti:
Tosi etevää Kelalta edellyttää, että pitää olla saanut toimeentulotukea maaliskuussa ja elokuussa. Olen saanut toimeentulotukea 4 vuotta putkeen ja nyt en sitten saa koronalisää, koska elokuussa tuli veronpalautukset eli en tietenkään saanut elokuussa toimeentulotukea. Eikä varmaan kovin moni muukaan, kun veronpalautukset kai suurimmalle osalle tuli.
tämä on sinulle ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä on sinulle ihan oikein.
Mietin lähinnä että kuinkahan moni muukin jäi ilman koronalisää, koska veronpalautus tuli elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi etevää Kelalta uedellyttää, että pitää olla saanut toimeentulotukea maaliskuussa ja elokuussa. Olen saanut toimeentulotukea 4 vuotta putkeen ja nyt en sitten saa koronalisää, koska elokuussa tuli veronpalautukset eli en tietenkään saanut elokuussa toimeentulotukea. Eikä varmaan kovin moni muukaan, kun veronpalautukset kai suurimmalle osalle tuli.
Minulla meni elokuu 10 eurolla yli niin en saanut tukea. Maksoin sähkölaskunkin itse. En saa siis elokuulta tuota 75 kun on jätetty tuo porsaanreikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi etevää Kelalta uedellyttää, että pitää olla saanut toimeentulotukea maaliskuussa ja elokuussa. Olen saanut toimeentulotukea 4 vuotta putkeen ja nyt en sitten saa koronalisää, koska elokuussa tuli veronpalautukset eli en tietenkään saanut elokuussa toimeentulotukea. Eikä varmaan kovin moni muukaan, kun veronpalautukset kai suurimmalle osalle tuli.
Minulla meni elokuu 10 eurolla yli niin en saanut tukea. Maksoin sähkölaskunkin itse. En saa siis elokuulta tuota 75 kun on jätetty tuo porsaanreikä
Jep! Varmasti ihan tarkoituksella ovat laskelmoineet tuon veronpalautus-aspektin.
Kyllä kotimainen pottunokkakin saa, jos ulosotto vei veronpalautukset.