Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveilen olevani varakkaampi kuin mieheni.

Vierailija
02.09.2020 |

Mieheni tulot on lähes keskipalkkaa ja hänelllä on säästöjä. Itse olen pienipalkkainen.
Miten voisin vaurastua miestä rahallisesti rikkaammaksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempi palkka ja/tai tee enemmän töitä.

Vierailija
2/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministin fantasiat osa 193.

Vierailija
4/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole feministi. Mutta hyvät vihjeet olisi tarpeen. Kuinkapaljon pitää sijoittaa saadakseen hyvän tuoton, ja miten? Mitä kaikkea mistä arjessa kannattaa luopua?

Nyt asumme omassa omistusasunnossa ja meillä on kummallakin autot työssäkäynnin vuoksi. Emme tarvitse juuri mitään uutta, emmekå matkustele.

Vierailija
5/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat maksulliseksi? Tai sitten hankit sellaisen duunin, mistä saat sen keskipalkan. Jos tarkoitat mediaania eli oliko se 3200 e/kk, niin se nyt on aika helppoa saavuttaa. Itse saan tonnin enemmän ja teen töitä ehkä 1-2 h per päivä... 

Vierailija
6/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole feministi. Mutta hyvät vihjeet olisi tarpeen. Kuinkapaljon pitää sijoittaa saadakseen hyvän tuoton, ja miten? Mitä kaikkea mistä arjessa kannattaa luopua?

Nyt asumme omassa omistusasunnossa ja meillä on kummallakin autot työssäkäynnin vuoksi. Emme tarvitse juuri mitään uutta, emmekå matkustele.

Mä sijoitin 50 tonnia facebookiin joku yli 5 vuotta sitten. Lisäksi mulla oli teslassa pari vuotta sitten 40 tonnia, mutta möin ne pois, kun elon musk veti pössyä suorassa radiolähetyksessä. Eli teslassa tuli kymppitonni ns. turskaa. Toi teslan myynti korpeaa, koska se olis nyt 400 tonnia. No face nyt vähän lohduttaa kun se on 500 tonnia.

Vierailija
7/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon että minä en voi sijoittaa kymppitonneja, en aluksi edes tonneja. Työpaikallani ja alallani voin saavuttaa ehkä noin 2500€ nettotulot/kk. Toisaalta tällähetkellä työn vaihto olisi tyhmää koska olen alalla jossa työtä pitäisi riittää eikä koronan aihuttama lamaannus näy niin pahasti.

Vierailija
8/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittamalla edes 200e/kk saat parissa vuosikymmenessä noin 70.000 euroa kasaan vaikka mitään erityisiä onnistumisia ei sijoittamisessa tulisikaan.

Vierailija
9/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa huomioon että minä en voi sijoittaa kymppitonneja, en aluksi edes tonneja. Työpaikallani ja alallani voin saavuttaa ehkä noin 2500€ nettotulot/kk. Toisaalta tällähetkellä työn vaihto olisi tyhmää koska olen alalla jossa työtä pitäisi riittää eikä koronan aihuttama lamaannus näy niin pahasti.

Sijoittamisessa oleellista eivät ole isot kertasummat vaan säännöllisyys. Jos pystyt laittamaan edes satasen tai pari kuussa niin silläkin jo kartuttaa pidemmällä ajalla ihan mukavat säästöt. Ei tietysti rikastu mutta äkkiä se sama summa menisi johonkin muuhun niin että et edes oikein huomaa.

Vierailija
10/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haaveilu edistyy?

Vierailija
11/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tänään ole voinut vaurastua yhtään koska kävin ruokakaupassa.

Vierailija
12/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista, että tuollaisesta vielä haaveillaan. Yleensähän nainen tienaa perheen rahat, kantaa, synnyttää ja hoitaa lapset ja tekee kotityöt.

Vierailija
13/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työttömään.

Vierailija
14/14 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen kitupiikki