Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko Tinderissä sellainen ominaisuus, että tulee ilmoitus kun joku on sovelluksessa paikalla?

Vierailija
02.09.2020 |

What?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Näyttää jos joku ollut aktiivinen viime aikoina.

Vierailija
2/10 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani ihminen sanoi, että tuli ilmoitus, että olen paikalla ja ihmetteli kun en vastannut vaikka olin paikalla. Voiko tuo olla joku Tinder gold -ominaisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani ihminen sanoi, että tuli ilmoitus, että olen paikalla ja ihmetteli kun en vastannut vaikka olin paikalla. Voiko tuo olla joku Tinder gold -ominaisuus?

Toi on varmaan noita tinder platinium ominaisuuksia. En ole nähny goldissa tai plussassa.

Vierailija
4/10 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, onpas ahdistava ominaisuus, jos sellainen on. Parasta tinderissä oli juuri se, että toinen ei näe, koska olet paikalla tai edes lukenut viestit. 

Vierailija
5/10 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on varmaan noita tinder platinium ominaisuuksia. En ole nähny goldissa tai plussassa.

En löytänyt Tinder platiniumin kohdalla Tinderin sivuilla tuota ominaisuutta, enkö goldissa enkä plussassa.

Vierailija
6/10 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... toivottavasti ei

Vierailija
7/10 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka edes haluaisi ilmoituksen siitä jos joku on ollut paikalla?!?

Vierailija
8/10 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks siinä ilmaisversiossa ollut joskus ainakin joku "aktiivinen x minuuttia sitten" - teksti, jos klikkasit matchin kanssa keskustelu ikkunan auki

Vierailija
9/10 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Lukukuittaukset on, mutta ne saa pois käytöstä ja silloin et näe niidenkään lukukuittauksia, jotka ne sallivat. Sitten on jokin "aktiivisena äskettäin", joka nyt voi tarkoittaa mitä vain ajallisesti. Itse otin tämänkin ominaisuuden pois.

Vierailija
10/10 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän