Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin harrastaa seksiä naisen kanssa

Vierailija
04.10.2013 |

Olen naimisissa miehen kanssa, mutta minua kiihottaa aivan valtavasti ajatus seksistä naisen kanssa. Tiedän, että vielä tämän elämän aikana minun on se koettava! Onko muita vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kiihkeän naisen uudeksivuodeksi

Vierailija
2/2 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen parisuhteessa miehen kanssa ja suhteemme alusta olin tehnyt hänelle selväksi että haluan joskus kokeilla naista ja siihen "sain luvan". Itselläni oli myös sama tunne että se on koettava jossain vaiheessa tätä elämää! 

Kerran sitten tapasin vanhan lapsuuden ystäväni ja aloimme puhua asiasta. Loppujen lopuksi tuntien kiihottavan puheen jälkeen päädyimme hyväilemään toisiamme ja lopulta se johti seksiin. Yksi parhaista kokemuksista ikinä. Ei kaduta yhtään ja oikeastaan sen jälkeen tajusin että seksi naisten kanssa merkitsee minulle enemmän kuin osasin kuvitella. Aikaisemmin meinaan ajattelin että sen kun kerran kokee niin se riittää, mutta nyt kun sen on kokenut sitä haluaa vaan lisää..oli se niin intohimoista ja erilaista. SILTI en missään nimessä halua erota miehestäni! Meillä on hyvä suhde ja hän hyväksyy haluni naisia kohtaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi