Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL
Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!
Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)
Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!
Kommentit (1493)
Kuronen tylyttää Aarnea ja Amaliaa enemmän mitä tylytti viime kaudella Mattua tai Miraa ?
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Uuden kauden kuvaukset ovat alkaneet Lapissa. Mielenkiinnolla jäämme odottelemaan, voiko taso vielä tästä pyörivästä kaudesta laskea...
Marraskuinen Suomi, ai että. Edes Lapissa ei tuttavieni puheiden mukaan ole lunta, tai jos on, se on sellaista loskaa.;
On lunta, eilen käytiin Levillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuronen tylyttää Aarnea ja Amaliaa enemmän mitä tylytti viime kaudella Mattua tai Miraa ?
Eihän kuronen ole tylyttänyt koskaan mattua, vaan käsitellyt silkkihanskoin, vaikka syytä olisi ollut tylyttää ja kunnolla.
Viesteistä päätellen Jenna on kauden ”vihatuin” tai säälityin henkilö...?
Ei oo hyvä kuitata kaikkea arveluttavaa tekemistä läpän heitoksi. Toivottavasti Jennalla ei ole tapana luistaa vastuusta sen varjolla muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Viesteistä päätellen Jenna on kauden ”vihatuin” tai säälityin henkilö...?
En vihaa tai sääli. Ihmettelen vain suuresti. Kyseessä kuitenkin aikuinen henkilö ja täysi-ikäinenkin ollut useamman vuoden.
On täällä Levillä lunta. Olis siistiä törmätä Sami Kuroseen :D
Häpeäkseni myönnän, että tällainen kylmäkin mies itkeä tirautti kun katto tuota tempparijaksoa Jennasta ja Juusosta :'(
Jestas tuo Juuso hokee kokoajan "niinku" ja "sillai". On kyllä niin rasittavan kuulosta. Toivoisin Jennan ja Juuson eroavan ja Jennan menevän Jessen kanssa kimppaan. Ne ovat tosi lutuisia yhdessä. Näyttää jopa enemmän pariskunnalta kuin Jenna ja Juuso.
Amalia ja Aarne aka turhin ja tylsin pari koko tis historiassa. Mitä tuokin nyt tarkoitti, kun Kuronen kysy Amalialta jotain "Miksi sinun on vaikeampi luottaa ihmisiin kuin Aarnen?" Näppäränä likkana sitten vastasi, että liian henkilökohtaista. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei oo hyvä kuitata kaikkea arveluttavaa tekemistä läpän heitoksi. Toivottavasti Jennalla ei ole tapana luistaa vastuusta sen varjolla muutenkin.
Surullista, mutta huomasi selvästi, että on tottunut ennenkin pääsemään pälkähästä tuolla samalla tyylillä.
Se kysymys, että oletko mun kulta, vai miten se kohta meni, niin oli kyllä muuta kuin läppä siinä tilanteessa.
En kyllä usko, että Jesse ihan tosissaan oli ihastunut, mutta pakkohan ohjelmassa oli niin sanoa. Ja ihan fiksuakin, ei nolannut toista.
Vierailija kirjoitti:
On täällä Levillä lunta. Olis siistiä törmätä Sami Kuroseen :D
Nyt mä hokasin, sohvi ja stefan onki menny temppareitten kuvauksiin.
En ole uskonut Jessen todelliseen kiinnostukseen Jennasta hetkeäkään, mutta ihmetyttää, että tatuoitsi kuitenkin Jennan huulet hanuriinsa. Tai ehkei ajattele asiaa niin syvällisesti, tiedä häntä. Tai ehkä tatuoinnin sijainnilla oli jokin keskisormeen verrattava merkitys. Typerät kuvat molemmilla, sinänsä ei mikään taidonnäyte kyseiselle tatuointistudiolle.
Oon nyt useamman viestin lukenut, että Jesse ei ole kiinnostunut Jennasta.
Miksi Jesse ei voisi olla oikeasti kiinnostunut Jennasta? Mikä siitä ajatuksesta tekee mahdottoman?
Kun Amalia sanoi Kuroselle että selvästi Aarne rentoutui ja oppi luottamaan niihinnsinkkuihin (kun muuttui rohkeammaksi ja vapautuneemmaksi) niin jäin odottamaan, että Kuronen kysyisi Amalialta, että miksei Aarne ole Amalian kanssa pystynyt rentoutumaan.
Oli niin outo jälleennäkeminen noilla kun eivät oikeen mitään osanneet toisiltaan kysyä tai sanoa. Mutta joillekin riittää sellainen tylsä ja mitäänsanomaton elämä, ei kaikki halua enempää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jesse ei voisi olla oikeasti kiinnostunut Jennasta? Mikä siitä ajatuksesta tekee mahdottoman?
Eikös Jesse sanonut Juusolle, ettei hänellä ole Jennan kanssa kummoistakaan henkistä yhteyttä... Kummalle hänellä oli syytä valehdella asiasta, Jennalle vai Juusolle? Ja kysytäänpäs myös toisinpäin: miksi Jesse olisi kiinnostunut Jennasta?
"Mutta joillekin riittää sellainen tylsä ja mitäänsanomaton elämä, ei kaikki halua enempää."
Miten näiden kahden tv-esiintymisestä voi vetää tuollaiset johtopäätökset?
Vierailija kirjoitti:
Amalia puhuu ja elehtii täysin samalla lailla kuin edelliskauden Mira. Pää kääntyy ja vääntyy, lause loppuu ihme naurahdukseen. Tiedä sitten, onko kovinkin tarttuvaa, Mattuhan sen taisi aloittaa.
Huomannut saman. Lauseen lopussa huulet menee yhteen, lopussa ehkä pieni hymähdys ja nyökyttely pää kallellaan
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jesse sanonut Juusolle, ettei hänellä ole Jennan kanssa kummoistakaan henkistä yhteyttä... Kummalle hänellä oli syytä valehdella asiasta, Jennalle vai Juusolle? Ja kysytäänpäs myös toisinpäin: miksi Jesse olisi kiinnostunut Jennasta?
Kun on toisen ihmisen kanssa noinkin hauskaa mitä noilla on erityisesti kahdestaan (mulla menossa just tää jakso menossa ennen Juuson ja Jenna iltanuotiota), niin miksei voisi olla myös kiinnostunut? Jos mulla olisi noinkin rentoa meininkiä jonkun kanssa, puhumattakaan hauskuudesta, niin kyllä itse voisin kuvitella olla olevani kiinnostunut sellaisesta. Vai onko tässä nyt takana se, että Jenna ei vastaa kauneusihanteita käyttäytymisen puolesta kaan, niin eihän sellaista voi olla kiinnostunut kukaan? En sano, että olisi ihastunut, mutta joku ihminen voi kiinnostaa ihmisenä ja persoonana myös ilman ihastumisen tunteitakin.
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on toisen ihmisen kanssa noinkin hauskaa mitä noilla on erityisesti kahdestaan (mulla menossa just tää jakso menossa ennen Juuson ja Jenna iltanuotiota), niin miksei voisi olla myös kiinnostunut? Jos mulla olisi noinkin rentoa meininkiä jonkun kanssa, puhumattakaan hauskuudesta, niin kyllä itse voisin kuvitella olla olevani kiinnostunut sellaisesta. Vai onko tässä nyt takana se, että Jenna ei vastaa kauneusihanteita käyttäytymisen puolesta kaan, niin eihän sellaista voi olla kiinnostunut kukaan? En sano, että olisi ihastunut, mutta joku ihminen voi kiinnostaa ihmisenä ja persoonana myös ilman ihastumisen tunteitakin.
Tämä! Jessellä ja Jennalla tuntuu oikeasti synkkaavan tosi hyvin, välillä pientä kissa-hiirileikkiä mutta seuraavassa hetkessä nauretaan taas vatsa kippurassa. On tosi surullista, jos täällä heti ulkonäön perusteella tuomitaan, ettei Jenna voisi ketää saada. Jonkun mielestä tuo tyyli on varmasti just hyvä :)
Juuso, jätä Jenna!