Kumman kaa: Jukkapoika vai Ilkka Alanko?
Aika paha mulle tuo. Alanko olisi pakko valita, mutta sillä ehdolla, että ei laula nuottiakaan. En kyllä kestäisi Jukkapojan reggaetunesejakaan, mutta sen hippeily olisi vielä pahempaa.
Huh, Jukkapoika laulelemassa korvaan että oot mun siideripissis ja ihosi on silk-kiiii..
Kommentit (27)
Ilkka Alanko. Jukkapoika on jotenkin vastenmielinen. Ne hiukset?!
Alanko ihan ehdottomasti, näyttää sentään mieheltä ja on myös sellainen.
Jukkapoika on kuin ylikasvanut viisivuotia, jonka äidillä ei ole rahaa viedä sitä edes parturiin. Ohut rasvainen roikkuva tukka, hyi sentään. Ja se lippis, ei herranen aika, just kuin tarhakakaralla. Missä näitä sikiää ja kasvaa?
Jukka Poika, tykkään enemmän juppihipeistä kuin juppihippipunkkareista :)
Hyi kauheeta! Jukka on pilvenpolttaja ja moppipää, mutta on se toisaalta kaunis poika verrattuna Ilkkaan joka on ku kirveellä veistetty 1800-luvun körttiäijä!
Ilkka ehdottomasti.
Jukka on vastenmielinen.
Tosi helppo valinta, ehdottomasti Ilkka, vaikka hän onkin minua n. 20 vuotta vanhempi. Tosin mitä mä nyt iästä puhun, mitä väliä sillä on. Kunhan vaan saisin Ilkan laulamaan korvani juureen, niin saisi esittää vaikka koko musiikillisen tuotantonsa alusta loppuun ja jaksaisin taatusti kuunnella. Ilkka on komea ja pidän hänen äänestään ja musiikistaan. Jukkis ei niinkään sytytä, ei musiikillisesti eikä muutenkaan.
No Ilkka tietenkin! Ismo kyllä veljeksistä vielä kuumempi.
No Ilkka Alanko ehdottomasti. Hyvännäköinen, hyvä-ääninen, biisinsä ei ole niin mahdottoman ärsyttäviä ja huonolla tavalla kylmänväreitä nostattavia kuin Jukka Pojan silkkii-luritukset, niistä tulee joku kumma myötähäpeän tunne.
mulle molemmat, ilkka tosin olisi ennemmän samaa ikäluokkaa.
Jukka"Poika" ärsyttää nykyään aivan suunnattomasti, argh. Pläski-aikoina vielä menikin. Ilkan ensimmäiset levyt oli iso juttu mun teini-iässä, joten Ilkka tietysti - myöhemmät jutut tosin eivät ole iskeneet ollenkaan. Ismohan menis takaa, edestä, sivulta, nurinpäin, uuh - vaikka vähän kurtumpi onkin jo. Vau. :)
Miksi Jukka-Poika vaikuttaa Vain elämää-ohjelmassa koko ajan siltä, kuin olisi jossakin pössyissä? Ei omien sanojensa mukaan enää käytä kannabista.
Juha Tapio. Vaikken hänenkään tuotannosta pidä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:46"]
Jukka Poika, tykkään enemmän juppihipeistä kuin juppihippipunkkareista :)
[/quote]
:D
No Ilkka tietty. Sil on aika ihana body. Ja tukalle vois tehdä jotain, kuten myös vaatteille :)
No Ilkka tietysti... Vaan kaikista mieluiten Pauli :)
Ilkka Alanko. Mulle tosi helppo valinta, pidän hänen äänestään ja ulkonäöstään miljoona kertaa enemmän kun Jukkapojan vastaavista. Muutenkin miehet miellyttää enemmän kun ikuiset pikkupojat joihin Jukkapojan lasken.
Alanko saisi mun puolesta päästellä ihan millaisia ääniä tahansa, paitsi 4R:n ajan matskuun pitäisi aika hyvin lämmitellä ensin ;)