Onko "normaaleja" työpaikkoja olemassakaan?
Alan kyynistyä, kun työpaikoissa tuntuu olevan ihan villi meinki. Nykyisessä työpaikassa henkilöstöhallinto lähinnä vittuilee työntekijöille ja vedättää kaikessa. Työtekijät pelkäävät eivätkä uskalla valittaa selvästi lainvastaisistakaan jutuista. Ja äsken savustettiin yksi hommansa hyvin hoitanut pois koeajalla, koska joku pomon kaveri halusikin sen paikan. Siis helvetti, tällasta lastentarhatouhuako on kaikilla työpaikoilla?
Kommentit (4)
kyllä. Mutta voit itse valita, laitatko päälle uhrin kaavun vai nautitko elämästäsi kaikesta huolimatta.
Juuri tuommoista se on. Itse lähdin juuri, korvausten kera. Menivät hölmöilemään, tartuin siihen ja sain rahat. Olin jo itse päättänyt lähteä, joten tämä oli vain lisäbonus. Sain vähän palkallista lomaa - ja kuitattua kaiken paskan.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 07:48"]
Juuri tuommoista se on. Itse lähdin juuri, korvausten kera. Menivät hölmöilemään, tartuin siihen ja sain rahat. Olin jo itse päättänyt lähteä, joten tämä oli vain lisäbonus. Sain vähän palkallista lomaa - ja kuitattua kaiken paskan.
[/quote]Kirjoitinko minä tämän? :) Tismalleen samassa tilanteessa olin. En saanut edes karenssia. Pidin pitkän "palkallisen" kesäloman ja nyt opiskelen työttömyysetuudella ja saan enemmän rahaa kuin palkkani oli!
Hae valtiolle tai kuntiin, niissä on hyvät työpaikat.