Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin kommentti kun meille syntyi neljäs tyttö

Vierailija
03.10.2013 |

Meillä ei yhtään poikaa ja neljä tyttöä. Nyt kun tämä nuorin tyttö syntyi niin anopilta ei tullut onnitteluja vaan "pahoittelut kun nyt tuli taas tyttö". Lisäksi kauhisteli väsähtänyttä ulkomuotoani (sektio tässä vaiheessa 8 päivää aiemmin)

Olen surullinen ennen kaikkea tämän "arvottoman" 2-viikkoisen vauvan puolesta :(

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiukko oli aikanaan ilmiselvästi pettynyt, kun esikoinen oli tyttö. Hänelle poika olisi ollut NIIIIN tärkeä. Kertoikin, mitä kaikkea olisi tän kanssa tehnyt, ja pojan kunniaksi olisi käynyt ottamassa hienon (?) tatuoinninkin(?!???). Toinenkin lapsi oli tyttö, kolmas sitten poika. Ja arvatkaas mitä: poika ei saa mitään huomiota appiukolta. Ei mitään. Lapsi kun ei ole maailman rehvakkain ja vilkkain, vaan ihan tavallinen pikkupoika (vauvana vähän vierastikin, kuten lähes kaikki lapset sellaisia ihmisiä, joita tapaavat vain kerran kuussa tai kahdessa). Appiukolla ei ole tatutointia, ei ole vienyt lasta kalaan tai futismatseihin kuten uhosi. Puhumattakaan kahdenkeskisistä reissuista. 

Olen ihan tyytyväinen, että lapset saavat suurinpiirtein samanarvoista kohtelua. Mutta ärsyttää ihan sikana, että piti mokomasta toitottaa etukäteen koko kylälle. Tosin on nyt sitten naurunalainen kylällä, kun moni miehen sukulainen muistaa kaikki nämä uhoamiset. En tajua, ehkä hän luuli, että minä en voi saada kuin tyttöjä ;)

Vierailija
42/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu liekkö siinä tosiaan perää että naisen emättimen ph: kin vaikuttais kumpi tulee. Ja ap, älä välitä.Puhuuko anoppisi muutenkin suoraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 22:31"]

Outoa, että on noin monta lasta ja kaikki samaa sukupuolta. 

Kyllä minäkin ihmettelisin. 

[/quote]

Minun vanhempani saivat ensin 4 poikaa ja sitten viimeisellä yrittämällä saivat tytön, eli minut. Erään ikätoverini perheessä oli ennen häntä 5 poikaa. Ja kyllähän näitä on nähty, ei se mitenkään kummallista ole. Se on tuurista kiinni.

Vierailija
44/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon siskon mies tokasikin "neljä tyttöäkö niitä on, no on se kova homma saada se poika sitten. Johon anoppi vastasi jotku saa vaan yhtä sorttia:D Heh mua oikeastaan huvittaa ihmisten kommentit kun nyt neljäs tytär jo 10 kk ja jos aikasemmin esim synnytyksen jälkeen joku ois sanonu noin olisin loukkaantunut.

t.39

Vierailija
45/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se niin, että happamassa ph arvossa tulee tyttöjä?? Muistanko oikein? Jos oli näin niin mulla ainakin pitää paikkaansa :D

Vierailija
46/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 23:40"]

Kun on monta tyttöä perheessä ilman veljiä, he saavat olla jotenkin enemmän erilaisia verrattuna toisiinsa, he saavat vapaammin toteuttaa itseään. He saavat olla raisumpia, 'poikamaisempia', jos se luonteeseen kuuluu. 'Tyttömäiset' jutut ovat sallituuja myös, tietenkin. Kun perheessä on sekä poikia että tyttöjä, tyttöjen mahdollisuus ja tila toteuttaa itseään kapenee. Pitää olla tosi vahva tyttö, että voi ottaa poikien seassa raisun ja poikamaisen roolin. Tavistytöt eivät siihen niin helpolla pysty. Onnea ap:lle hienosta lapsikatraastaan!

[/quote]

Jep! Meitä oli kolme siskosta ja juuri näin. Olen onnellinen siskoistani :)

[/quote]

Joo mut isäs ei ollu

Vierailija
47/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 12:55"]

Olikos se niin, että happamassa ph arvossa tulee tyttöjä?? Muistanko oikein? Jos oli näin niin mulla ainakin pitää paikkaansa :D

[/quote]

Juu näin kuullut mistä ihmeestä sellasia liuskoja saa jolla voi jonku ph:n mitata:D

Vierailija
48/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itselläni 3 siskoa ja kyllä sitä on myös ihmetelty ja surkuteltu muiden ihmisten, joskus jopa tuntemattiomien toimesta. Olen saanut ihanan lapsuuden ja aikuisuuden sisarusten ympäröimänä. Yhteiset jutut ja side on varmasti vahvempi kuin mitä voisi olla veljen kanssa. Onnea!!

Vierailija
49/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä outoa siinä on? Todennäköisyys, että nelilapsisen perheen kaikki lapset ovat tyttöjä, on noin 5% (kun ottaa huomioon, että syntyy luonnostaan hieman tyttöjä enemmän). Käytännössä siis joka 20. nelilapsisessa perheessä kaikki lapset ovat tyttöjä.

Sitten voi alkaa ihmetellä, jos perheessä on esimerkiksi kymmenen tyttöä, eikä yhtään poikaa. Silti sellaisiakin perheitä on yksi tuhannesta kymmenlapsisesta perheestä.

Vierailija
50/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä outoa siinä on? Todennäköisyys, että nelilapsisen perheen kaikki lapset ovat tyttöjä, on noin 5% (kun ottaa huomioon, että syntyy luonnostaan hieman tyttöjä enemmän). Käytännössä siis joka 20. nelilapsisessa perheessä kaikki lapset ovat tyttöjä.

Sitten voi alkaa ihmetellä, jos perheessä on esimerkiksi kymmenen tyttöä, eikä yhtään poikaa. Silti sellaisiakin perheitä on yksi tuhannesta kymmenlapsisesta perheestä.

Vierailija
51/51 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut anopillesi, että "täytyy ilmeisesti vaihtaa miestä jos pojan haluaa!"

Miehestähän se riippuu, kumpaa sukupuolta lapsi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän