Miesenergiaa talo täynnä :( Mä tulin kotiin äsken.
Mun olohuoneessani istuu mieslauma eikä näytä häipyvän vähään aikaan. Mun oli tarkoitus käydä höyrysaunassa, laittaa hiusnaamio ja rentoutua hetki, mutta ei se nyt onnistu. Tekevätkö teidän miehet koskaan näin? Kutsuvat työkavereita ( tai muita kavereita) kotiin sopimatta sun kanssasi? Miten suhtaudut siihen?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 08:16"]
Jos miehelle on iso ongelma siinä että nainen kulkee saunatakkipäällä illalla niin miksi kutsuu kotiinsa muita?
Kompromisseja pitää tehdä, edelllä oli hyviä vinkkejä mutta ne pitää olla puolin ja toisin.
Alan epäilemään ketjua provon tekemäksi.
[/quote]
Koko muru on provo.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 08:16"]
Jos miehelle on iso ongelma siinä että nainen kulkee saunatakkipäällä illalla niin miksi kutsuu kotiinsa muita?
Kompromisseja pitää tehdä, edelllä oli hyviä vinkkejä mutta ne pitää olla puolin ja toisin.
[/quote]
Eihän se sen miehen ongelma ollut vaan naisen. Eikä edes ongelma vaan pieni harmitus. Miten te luette näitä niin kärjistetysti?