Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesenergiaa talo täynnä :( Mä tulin kotiin äsken.

Vierailija
03.10.2013 |

Mun olohuoneessani istuu mieslauma eikä näytä häipyvän vähään aikaan. Mun oli tarkoitus käydä höyrysaunassa, laittaa hiusnaamio ja rentoutua hetki, mutta ei se nyt onnistu. Tekevätkö teidän miehet koskaan näin? Kutsuvat työkavereita ( tai muita kavereita) kotiin sopimatta sun kanssasi? Miten suhtaudut siihen?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 21:53"]

Mä rentoutuisin mieslaumasta huolimatta. Mikä tossa on ongelma?

[/quote]

Muru tietää että jos hän menee nyt suihkuun niin koko äijälauma istuu sit sohvalla kuolaa valuen haaveilemassa Murusta, kun tietää että se on alasti samassa kämpässä.

[/quote]

Minä en voi olla kuin kotonani! 

ap

[/quote]

Voi kamalaa ja NYYYYYYYYYYYYYYYYYYH ku asiat ei mene niinku muru halua, voi itku, miksi aina näin juuri MURULLE!!!???

Vierailija
22/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy ihan rehellisesti sanoa, että joku olkkarissa möykkäävä mieslauma tuskin pitkän työpäivän jälkeen omiakaan fiiiksiä nostattaisi. Mielestäni on ihan kohteliasta varmistaa puolisolta, onko illanistujaiset ok. Ihan molempien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö mietit mitä kaverisi tarkoitti kun valitti itsekeskeisyydestäsi?

Vierailija
24/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei me toisiltamme lupaa kysytä jos tulee kavereita käymään :D

Useasti olen kulkenut kylpytakissa täällä vaikka miehelläni onkin kavereita käymässä. :) Jopa pelkkä pyyhe päällä iiiiks :)

Ei muuta kuin kamppeet mukaan, saunaan ja moikkaat iloisesti kun tulet pois :)

Vierailija
25/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla tämä menee näin:

Mies on kutsunut työkaverit juomaan viiniä ja istumaan iltaa -- hänellä on oikeus tehdä niin, koska se on miehenkin koti.

Nainen on kutsunut vieraan/äidin/anopin/työkavereita juomaan viiniä ja istumaan iltaa, mies hermostuu -- hänellä on oikeus tehdä niin, koska se on miehenkin koti.

Vierailija
26/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkös niistä sun ystäviä tulee, niinkuin kaikista miehistä yleensäkin.

Vierailija
27/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kylpytakissa kulkeminen tuottaa ongelmia, niin mene sinne kylpyhuoneeseen vaatteet päällä ja ota vaihtovaatteet mukaan. Riisuudu kylppärissä, sauno ja saunan jälkeen laita ne puhtaat vaatteet päälle. Sen jälkeen vaikka makkariin omaan rauhaan löhöämään sängylle ja naamio kasvoille.

Ymmärrän, ettei tuo ihan niin rentoa ole kuin jos olisitte olleet omalla porukalla, mutta ei ainakaan tarvitse luopua koko hemmotteluhetkestä äijien takia.

Vierailija
28/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua tuollainen haittaa kun ei turhan usein toistu. Tekisin miehille syötävää ja painuisin sitten saunaan rentoutumaan. :)

Vierailija
29/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Muru voi riisuutua, jos asunnossa on muitakin miehiä kuin oma. Saattaa ihan vahingossa ja sattumalta jonkun vieraan miehen penis lipsahtaa Murun jalkoväliin. Sellaista sattuu Muru-paralle ihan jatkuvasti.

Vierailija
30/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä on se Muru, josta kaikki puhuu!

Hei Muru :)

Vierailija
31/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Menipä tyylittömäksi. Täällä on työpalaveri (ainakin olevinaan) eikä mikään kavereitten illanvietto. Miehestä voisi olla noloa, että vaimo viuhahtelee tukka märkänä kylpytakissa edestakaisin. Taitaa mennä kirjan lukemiseksi tämä ilta. ( Enkä muuten laita hiusnaamiota naamaan:))

ap

Vierailija
32/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vähän aikaa sitten ollut itkua siitä, että mies haluaa muuttaa, koska joutuu olemaan Murun nurkissa? Eikö tuon pitäisi olla siis positiivinen  kotiutumisen merkki vai haluatko nyt sitten kuitenkin myydä sisutussuunnitellun hyväsijaintisen kotisi?

Vierailija
33/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sen söpön naapurin luo saunomaan. Oppiipahan mies tavoille.

Vierailija
34/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sitten aikaisin nukkumaan ja aamulla saunaan.

Vierailija
35/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarpeetonta pään aukomista. Jos on yhden kerran hairahtunut ei se tarkoita että yhtenään tapahtuu. Antakaa armoa ja hankkikaa suhteellisuuden tajua. Tää oli kiva aloitus. 

Vierailija
36/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehes että oot tullut joskus raskaaksi? 

Vierailija
37/43 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 23:07"]

Ihan tarpeetonta pään aukomista. Jos on yhden kerran hairahtunut ei se tarkoita että yhtenään tapahtuu. Antakaa armoa ja hankkikaa suhteellisuuden tajua. Tää oli kiva aloitus. 

[/quote]

Ai yhden kerran? Just joo...

Vierailija
38/43 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 23:07"]

[/quote]

Ai yhden kerran? Just joo...

[/quote]

Niin kerran. Sen ulkomaan työkamun kans. Eihän muita oo ollut.

Vierailija
39/43 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 22:31"]

Eikö vähän aikaa sitten ollut itkua siitä, että mies haluaa muuttaa, koska joutuu olemaan Murun nurkissa? Eikö tuon pitäisi olla siis positiivinen  kotiutumisen merkki vai haluatko nyt sitten kuitenkin myydä sisutussuunnitellun hyväsijaintisen kotisi?

[/quote]sisutussu, hih :)

Vierailija
40/43 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päin on sanonta! jos erehtyy kerran erehtyy toisenkin...

mutta tuohon kaveri/palaveri asiaan asioita voi suhteuttaa kun miettii mitä itse on tehnyt niin onko tuo työpalaveri niin suuri juttu muiden rinnalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi