Koronavilkku iphonella
Pah. Vuoden vanha iPhone SE. Eipä toiminut Koronavilkku kerrasta. Piti asentaa ja poistaa ja asentaa uudelleen. Sen jälkeen se vasta suvaitsi pystyä aktivoimaan ne ilmoitukset (”Exposure Norifications”).
Ekalla asennuksella pysyivät disabloituina vaikka kuinka takoi että
”ota käyttöön”. Vmp. Ios 13.6.
Kommentit (23)
Sen verran vielä että juu, talo on täynnä Android-kapuloita mutta iPhonea käytän oikeasti, koska toisin kuin Androidissa, iPhonessa toimii niiden laitteiden ohjaukset, joita minulla on. Ja kahta kännykkää en ala kuljettamaan mukanani. Ap.
Mulla toimii heti.
Poista sovellus ja hae App storesta uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii heti.
Poista sovellus ja hae App storesta uudestaan
Ai kolmannen kerran? Toimi se kullakin muutaman minuutin.
Onko sulla viimeisin päivitys?
Eli se toukokuulta, jossa oli rajapinta tähän sovellukseen.
Asenna se.
Päivitä 13.6.1 niin alkaa pelittää.
Hyvin toimii, päivitä puhelimeen iOS 14.
jaa mikä appsi, pelkkää rahastusta tai kyttäämistä lähes varmasti
Syö SE ennestään huonon akun hetkessä, poistin koko sovellutuksen, ei tullut matchejä.
nää on nää yhteiskunnan sovellukset kaikki susia jotakuinkin vuoden verran
No nyt se on taas lakannut toimimasta. Käyttis on päivittynyt versioon 13.7 eli uusimpaan mitä tähän saa.
Mulla taas asentui ja toimii ihan moitteetta ja heti ekalla yrityksellä.
Mullakin se asentui ja näytti toimivan, mutta nyt sanoo että:
"Koronavilkku ei käytössä. Ota altistumisilmoitukset uudelleen käyttöön. [Ota käyttöön]". Sitä kun painaa niin ei tapahdu mitään.
Kohdassa Asetukset se sanoo: "Altistumisilmoitukset: Ei käytössä >". Sitä kun painaa, tulee teksti "Koska altistumisilmoitukset eivät ole käytössä, Koronavilkku ei tällä hetkellä seuraa lähelläsi olevia puhelimia. Terveydestäsi ja läheistesi terveydestä huolehtimiseksi on suositeltavaa, että otat altistumisilmoitukset käyttöön heti kun mahdollista" ja nappula [Ota käyttöön].
Sitä kun painaa, palataan takaisin Asetuksiin, jossa edelleen sanotaan: Altistumisilmoitukset: Ei käytössä.
iPhonen asetuksista kun menee sovellusasetuksiin, appiin "Koronavilkku" niin tulee: Background App Refres: Päällä. Mobile data: Päällä. Exposure notifications > Koronavilkku is currently set as your active region for Exposure Notifications.
iPhonen asetuksista kun menee suoraan Exposure Notificationsiin niin se sanoo, että Exposure Logging Status: Inactive. Active Region: Koronavilkku. Exposure logging is not active because Exposure Notifications are turned off.
Kertokaa nyt joku mitä tuo tarkoittaa ja mitä minun nyt pitäisi tehdä. Puhelin on buutattu. Puhelin on riittävän uusi, iPhone SE vuosimallia 2019, malli NP822RU/A. Käyttöjärjestelmä on päivitetty (eilen päivittynyt, "iOS 13.7 Your software is up to date."). THL sanoo Koronavilkun toimivan kaikissa iPhoneissa, joissa on käyttöjärjestelmäversio 13.5 tai uudempi. Bluetooth on laitettu pois päältä ja taas päälle. Mitä minä nyt teen?
Tuota ruutua ei tule:
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006619679.html
ja koska sitä ei tule niin koronavilkku ei toimi.
Mitä jos laittaisit Bluetoothin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos laittaisit Bluetoothin päälle.
Et ilmeisesti lukenut mitä kirjoitin?
Uusin (13.7) IOS päivitys rikkoi Koronavilkun. Tästä on jo artikkeli esimerkiksi kauppalehden ja vastaavien sivuilla. Tuon pystyy kikkailemaan toimimaan, mutta olisi toivottavaa että tulisi nopeasti korjattu versio.
Vierailija kirjoitti:
"Koronavilkku ei käytössä. Ota altistumisilmoitukset uudelleen käyttöön. [Ota käyttöön]". Sitä kun painaa niin ei tapahdu mitään.
Kohdassa Asetukset se sanoo: "Altistumisilmoitukset: Ei käytössä >". Sitä kun painaa, tulee teksti "Koska altistumisilmoitukset eivät ole käytössä, Koronavilkku ei tällä hetkellä seuraa lähelläsi olevia puhelimia. Terveydestäsi ja läheistesi terveydestä huolehtimiseksi on suositeltavaa, että otat altistumisilmoitukset käyttöön heti kun mahdollista" ja nappula [Ota käyttöön].
Sitä kun painaa, palataan takaisin Asetuksiin, jossa edelleen sanotaan: Altistumisilmoitukset: Ei käytössä.
iPhonen asetuksista kun menee sovellusasetuksiin, appiin "Koronavilkku" niin tulee: Background App Refres: Päällä. Mobile data: Päällä. Exposure notifications > Koronavilkku is currently set as your active region for Exposure Notifications.
iPhonen asetuksista kun menee suoraan Exposure Notificationsiin niin se sanoo, että Exposure Logging Status: Inactive. Active Region: Koronavilkku. Exposure logging is not active because Exposure Notifications are turned off.
Kertokaa nyt joku mitä tuo tarkoittaa ja mitä minun nyt pitäisi tehdä. Puhelin on buutattu. Puhelin on riittävän uusi, iPhone SE vuosimallia 2019, malli NP822RU/A. Käyttöjärjestelmä on päivitetty (eilen päivittynyt, "iOS 13.7 Your software is up to date."). THL sanoo Koronavilkun toimivan kaikissa iPhoneissa, joissa on käyttöjärjestelmäversio 13.5 tai uudempi. Bluetooth on laitettu pois päältä ja taas päälle. Mitä minä nyt teen?
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Uusin (13.7) IOS päivitys rikkoi Koronavilkun. Tästä on jo artikkeli esimerkiksi kauppalehden ja vastaavien sivuilla. Tuon pystyy kikkailemaan toimimaan, mutta olisi toivottavaa että tulisi nopeasti korjattu versio.
Kiitoksia! Nyt ainakin tietää mistä vika johtuu. Jäädään odottamaan korjausta, eiköhän se sitten lähde toimimaan kun saavat Koronavilkun korjattua. Luulisi onnistuvan, kun kerran Saksan ja Viron sovelluksetkin on saatu toimimaan iOS 13.7:n kanssa.
Häh! No nyt se taas putosi ”altistumisilmoitukset ei käytössä” -tilaan. Miten tuon saa toimimaan iPhonessa?