Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö tässä tilanteessa työhaastatteluun?

Vierailija
03.10.2013 |

Heti alkuun totean, että tiedän kyllä, ettei nykyisessä taloustilanteessa saisi kieltäytyä haastatteluista, mutta pakko on nyt kysyä. Tilanne on se, että sain tänään kutsun ryhmähaastatteluun. Olen hakenut kyseiseen yritykseen töihin monta kertaa ennenkin, ja kyseessä on siis iso myymäläketju, jolla on liikkeitä ympäri maata, ja joka kerta olen hakenut eri myymälään. Neljä kertaa olen päässyt haastatteluun, ja joka kerralla olen jäänyt "niukasti kakkoseksi" tai päässyt "kärkikolmikkoon". Valitsematta jääminen on ollut kova isku, koska haastattelut ovat mielestäni menneet joka kerta erinomaisesti.

Nyt mietin, että miltä haastattelijan silmissä näyttää, jos monta kertaa kielteisen vastauksen saanut henkilö hakee samaan paikkaan kerta toisensa jälkeen. Etenkin pelottaa, että menen haastatteluun jo niin kovalla tappiomielialalla, etten ainakaan saa annettua itsestäni innostunutta ja positiivista ensivaikutelmaa.

Joten pitäisikö ottaa neuvosta vaari ja todeta, ettei kyseinen firma ole minua varten? Vaiko näyttää, etten anna vastoinkäymisten lannistaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äkkiseltään tämmönen maalaistollukka voisi maalaisjärjellään kuvitella, että usea hakukerta kertoo vaan siitä, että oikeasti haluat sen ketjun myymälään töihin. Eikö sitä muka katsota eduksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme