Täysin naisissa ja suhteissa kokematon
En ole 32v ikään mennessä käynyt treffeillä, seurustellut, tai edes suudellut naisen kanssa. En tiedä mitä suhteelta tai naiselta haluan. En osaa sanoa mitä pystyn naiselle tarjoamaan. Olen täysin pihalla.
Olen erakko introvertti, ja varmaan melko epäkiinnostava. Kyllä minulla kiinnostuksenkohteita on, mutta minulla ei juurikaan ole mitään konkreettisia tavoitteita tai unelmia. Kyllä mulla unelmana olisi joku parempi ja mielenkiintoisempi kutsumustyö, mutta ei harvainta aavistusta mikä se voisi olla.
Minulla on ajatuksia mitä kyllä haluaisin mutta jotenkin epäilen että ne koskaan voisivat käydä toteen yhdessä ja samassa ihmisessä.
Kommentit (4)
Ei välttämättä tarvitse etukäteen tietää, millaisen kumppanin haluaa. Joku vaan tuntuu riittävän oikealta, kyllä sen sitten tietää kun kohdalle sattuu.
Kaikki alkaa siitä, että alkaa tutustua ihmisiin, sukupuolesta, iästä tai muusta viis. Tutustuu samalla itseensä. Ja alkaa löytää mikä itseä viehättää. Ei sitä tarvitse etukäteen tietää. Kun voi hyvin jonkun seurassa - se riittää. Ja sitten joku voi hyvin sinun seurassani.
Tiedät, että et tiedä. Se on jo paljon se. Siitä vaan avoimella mielellä tutustumaan itseen, muihin, maailmaan. Kyllä se siitä hahmottuu.
Ehkä sinua ei vaan naiset kiinnosta tai vedä puoleensa. Ja se on ihan ok