löytyykö palstalta laihoja naisia? miten pidätte itsenne kuosissa?
tarkoitan siis tälläisiä siroja, noin alle 50 kiloisia noin 160cm pitkiä. syöttekö hirveän vähän vai liikutteko hullun lailla? kaikki vaatteetkin näyttää näillä aina hyvältä vaikka olis lyhehkö! jakakaapa vinkkinne terkuin 160cm pullero!
Kommentit (23)
Mitä nyt näitä palstan lukuisia keskusteluja aiheesta olen lukenut niin paljon löytyy kyllä "laihoja" neuvomaan. Kannattaa pyytää mitat. T: normaalivartaloinen
Syön terveellisesti. Liikuntaa en harrasta lähes ollenkaan ja terveellistä ruokaa voin syödä niin paljon kuin tekee mieli.
t. BMI 16,5
Vierailija kirjoitti:
Syön terveellisesti. Liikuntaa en harrasta lähes ollenkaan ja terveellistä ruokaa voin syödä niin paljon kuin tekee mieli.
t. BMI 16,5
haluatko kertoa tarkemmin? siis vaikka päivän syömiset?
Syön kasviksia, kalaa ja herkkuja, kun niitä tekee mieli. Pari lasia viiniä viikossa, joskus enemmän. 167cm, 47.5kg. Urheilen joka viikko 1h/pv, kävelyä, juoksua, kuntosalia 3 kertaa viikossa. Olen aina ollut laiha, joten ylläpito helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Syön kasviksia, kalaa ja herkkuja, kun niitä tekee mieli. Pari lasia viiniä viikossa, joskus enemmän. 167cm, 47.5kg. Urheilen joka viikko 1h/pv, kävelyä, juoksua, kuntosalia 3 kertaa viikossa. Olen aina ollut laiha, joten ylläpito helppoa.
Tuskin kuitenkaan kauhean montaa syöntikertaa/isoja annoksia päivässä?
Syön keskimäärin sen minkä kulutan. Eli vaikka joskus syönkin kokonaisen pitsan tai reilun lounasbuffetin, sen jälkeen ei ruoka maistukaan seuraavalla aterialla. Yleensä syön pienehköjä annoksia. Herkkujakin syön, mutta en joka päivä. Suklaata ja sipsejä välttelen aknen vuoksi, enkä välitä kekseistä tai jäätelöstä, mutta pulla ja karkit kyllä maistuvat. Liikunta on enimmäkseen kevyttä lenkkeilyä, pihatöitä ja näin syksyllä marjastusta. Mitat ovat 48/160, ikää himpun päälle 40.
En ole laiha, 168 cm, 57 kg. Kevyimmillään 54 kg.
Syön 3 ateriaa, korkeintaan illalla porkkanaa, kurkkua jne.
Paino lähtee nousuun todella helposti.
Joka ma-pe aamulla on jumppa, 45 min , fillaroin lähes vuoden ympäri n 10 km, paljon hyötyliikuntaa.
Kesällä tein jääteetä ja tein siitä mehujäätä, siinä makea.
Jos oon kekkereissä, syön ja juon normaalisti, vähän extraakin ja menee viikko jopa 2, jotta saan ne kalorit tuhottua.
Kannattaa muistaa, ettei tuo voi olla kaikille tavoite. Me ollaan synnytty erilaisilla ruumiinrakenteilla kaikki, ihan turha on tavoitella sellaista, mikä ei ole mahdollista. Toiset ovat pyöreämpiä, eikä siinä ole mitään vikaa. Mun suvussa kaikki naiset on pienikokoisia ja hoikkia, ei se mitään omaa ansiota ole.
Mä syön seuraavasti:
Aamupala: Esim pari ruisleipää juustolla ja kasviksilla, vettä, kuppi teetä
Lounas: Pakko syödä jo noin kolmen tunnin päästä aamupalasta, koska on jo ihan sairas nälkä. Lautasmallin mukaan ihan mitä vaan sattuu olemaan tarjolla lounasravintolassa. Paljon kasviksia. Kunnon iso annos terveellistä perusruokaa.
Välipala: Kolmen tunnin päästä taas nälkä. Syön esim hedelmän ja pähkinöitä.
Päivällinen: Päivän toinen lämmin ruoka. Pienempi annos kuin lounaalla, koska iltaa kohden mulla on vähemmän nälkä. Kasvikset kieltämättä jäävät vähemmälle, kun ei ole lounasravintolan täti niitä valmiiksi leikannut.
Iltapala: Esim. pari leipää tai mitä nyt sattuu kaapista löytymään.
Mä pysyn hoikkana paitsi geenien ansiosta, myös siksi, että mun kroppa on aina tottunut saamaan tasaisin väliajoin hyvälaatuista ravintoa. Herkkuhimoja on tosi harvoin, kun en ole ikinä säästöliekillä.
Sattumoisin tää mun "dieetti" taitaa olla aika lailla ravitsemussuositusten mukainen, jos siis ei kuuntele dieettipuoskareita vaan kysyy esimerkiksi ihan yliopistokoulutetulta ravitsemusterapeutilta.
En syö mitään herkkuja, mutta muuten olen kaikkiruokainen.
N29, uusi bmi 20
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, ettei tuo voi olla kaikille tavoite. Me ollaan synnytty erilaisilla ruumiinrakenteilla kaikki, ihan turha on tavoitella sellaista, mikä ei ole mahdollista. Toiset ovat pyöreämpiä, eikä siinä ole mitään vikaa. Mun suvussa kaikki naiset on pienikokoisia ja hoikkia, ei se mitään omaa ansiota ole.
Mä syön seuraavasti:
Aamupala: Esim pari ruisleipää juustolla ja kasviksilla, vettä, kuppi teetä
Lounas: Pakko syödä jo noin kolmen tunnin päästä aamupalasta, koska on jo ihan sairas nälkä. Lautasmallin mukaan ihan mitä vaan sattuu olemaan tarjolla lounasravintolassa. Paljon kasviksia. Kunnon iso annos terveellistä perusruokaa.
Välipala: Kolmen tunnin päästä taas nälkä. Syön esim hedelmän ja pähkinöitä.
Päivällinen: Päivän toinen lämmin ruoka. Pienempi annos kuin lounaalla, koska iltaa kohden mulla on vähemmän nälkä. Kasvikset kieltämättä jäävät vähemmälle, kun ei ole lounasravintolan täti niitä valmiiksi leikannut.
Iltapala: Esim. pari leipää tai mitä nyt sattuu kaapista löytymään.
Mä pysyn hoikkana paitsi geenien ansiosta, myös siksi, että mun kroppa on aina tottunut saamaan tasaisin väliajoin hyvälaatuista ravintoa. Herkkuhimoja on tosi harvoin, kun en ole ikinä säästöliekillä.
Sattumoisin tää mun "dieetti" taitaa olla aika lailla ravitsemussuositusten mukainen, jos siis ei kuuntele dieettipuoskareita vaan kysyy esimerkiksi ihan yliopistokoulutetulta ravitsemusterapeutilta.
Tässähän se nähdään - perusruokavalio eikä mitään vippaskonsteja, karppausta, tms.
Kahvia, tupakkaa. Näillä mennään.
20 km päivässä pyöräilyä. Aamupala:kaurapuuro+raejuusto+mustikat. Lounaaksi paljon kasviksia ja lihaa/kalaa. Iltaruoka normaalia perheruokaa. Iltapala: ruisleipä ja tee. Joka välissä päivällä kahvia...Paino 53 kg, pituus 165 cm.
Ei laihuuteen tarvitaan mitään kuosissa pitämistä. Riittää, että on tarpeeksi köyhä.
Moni sairastuu syöpään. Silloin saa usein hoikan vartalon.
Minä olen 171/55, perusterve. Syön paljon kasviksia, laihaa lihaa, hedelmiä, enkä nyrpistele herkuillekaan.
Elän köyhyyysrajan alapuolella, ylimääräisiin herkkuihin ei ole rahaa. Tarjouksia seuraamalla voin valmistaa terveellistä arkiruokaa.
N63
Vierailija kirjoitti:
Syön keskimäärin sen minkä kulutan. Eli vaikka joskus syönkin kokonaisen pitsan tai reilun lounasbuffetin, sen jälkeen ei ruoka maistukaan seuraavalla aterialla. Yleensä syön pienehköjä annoksia. Herkkujakin syön, mutta en joka päivä. Suklaata ja sipsejä välttelen aknen vuoksi, enkä välitä kekseistä tai jäätelöstä, mutta pulla ja karkit kyllä maistuvat. Liikunta on enimmäkseen kevyttä lenkkeilyä, pihatöitä ja näin syksyllä marjastusta. Mitat ovat 48/160, ikää himpun päälle 40.
Yhdessä pitsassa on helposti 3000-4000 kcal. Se on pienen naisen 2-3 päivän kulutus. Jos saat kompensoitua pitsan syönnin yhden aterian skippaamisella, sulla on todella läpipasko elimistö. Toinen joutuisi paastoamaan seuraavat kaksi PÄIVÄÄ täysin ravinnotta. Ei siis kannata liikaa kiittää itseään hyvästä itsekurista kun jättää yhden aterian välistä, kun elimistö tekee itsestään suurimman työn.
Syön kolme lämmintä ja runsasta ateriaa päivässä. :)
Mustaa kahvia, mustaa kahvia ja mustaa kahvia...
Kaurapuurolla. Köyhänä ei paljoa lihota :D tosin normaaliin painoon olisi joskus kiva päästä.
T. 46,5kg 165cm
olen 10cm pitempi ja 10kg painavampi kuin sinä Ap.
Olen hieman hermostunut luonteeltani ja stressaantuessani menetän ruokahaluni ja alan voida huonosti, kaikki ruoka kuvottaa. Työpaikallani valitettavasti stressaannun tuon tuostakin.
Olisi varmaan terveellisempiäkin tapoja pysyä hoikkana.
Kävelen 10km päivässä (töissä) ja nostelen siinä samalla tavaroita ja puuhastelen ja olen käytännössä 9h päivässä jaloillani liikkeessä. Plus vartti pyörällä töihin. Syön mitä huvittaa, myös suklaapatukoita tai pähkinöitä tms energiapatukoita päivän mittaan. Muuten kyllä kasvispainotteisesti.