Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys Ikean kylppärisarjasta (on kuva)

Vierailija
03.10.2013 |

http://livethemma.ikea.se/sites/livethemma.ikea.se/files/imagecache/main/ikea_inspiration_ann.jpg

Löytyykö tuota puunväristä sarjaa vielä Ikeasta (seinähylly, naulakko)? Nettisivuilta ei löydy, mutta siellä ei kai olekaan kaikkea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootapa, mä soitan sun puolesta Ikean asiakaspalveluun ja kerron sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:58"]

No ootapa, mä soitan sun puolesta Ikean asiakaspalveluun ja kerron sitten.

[/quote]

Niin, sulle ei tullut mieleen, että ihmiset saattavat käydä asioimassa Ikeassa ja panna merkille jonkun tuotteen. En mä ala soittelemaan sinne as.palveluun, kun en tiedä sarjan nimeä.

Ap

Vierailija
4/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuo sarja Molger? 

Vierailija
5/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ei löydy enää naulakkoa ja hyllyä ja muut osat (hyllyköt, penkit tms.) mitä siitä sarjasta vielä löytyy, ovat erivärisiä kun kuvassa.

Vierailija
6/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille! Molger taitaa olla, katsoin Ikean sivuilta. Mulle kävis kyllä koivukin, näköjään noita muita osia on koivuisina, mutta ilmeisesti naulakkoa ja hyllyä ei sitten ole :(

Jos joku osaa suositella kuvassa näkyvän naulakon tyylistä, linkittäkää ihmeessä. Myös sopiva wc-paperiteline (puinen olis kiva) pitäis löytää. Pitää kattoa, käviskö Ikean (tai muun puljun taululista) hyllyksi, meille ei tule sinne kuin hammasharjamukit ja sähköhammasharjan laturi.