miksi stalkkasin miehen puhelimen:( voi paska!
Ollaan asuttu epävirallisesti muutama kuukausi. Mies on kiltti ja huomaavainen, mutta juo liikaa. Selittää sitä pään nollaukseksi, kun tekee rankkaa paskamaista duunia. Tiedän kuitenkin jättäneen työvuoroja dokaamisen takia.
Miehellä on edelleen oma asuntonsa. Olen siellä pari krtaa käynyt. Aika sotkuista ja vähän tilaa, joten luontevammin ollaan alusta asti oltu meillä.
viime vkolla oli baarissa ja sanoi menneensä kotiinsa nukkumaan, kun oli niin kännissä. Joku siinä ei tuntunut menevän nappiun ja toissa yönä sit tutkin miehen puhelimen. Siellä oli varmaan 10 nimetöntä nroa tallennettu, kaikissa viron suuntanro. Oli usea lähetetty "moi mitä kuuluu, ajattelen sua" viesti eri naisille. Sen lapsen äidiltä oli tullut, että "älä uhkaile, muista oikeuden päätös" ja sitten jonkun miehen kanssa suunnittelee pattaya-matkaa. Kaveri puhui maan päällisestä taivaasta ja mies vastannut "niinpä, oi niitä aikoja"
nyt vasta tajusin, etten rakkauden huumassani tiedäkään miehestä mitään! En kai voi jatkaa vai voiko täs olla jotain suht viatonta takana, mut vaan luulen pahinta?
Kommentit (31)
21, haista itse tuplana. Minä heittäisin pihalle miehen, joka olisi tutkinut kännykkääni. Ei silti, että sieltä mitään löytyisikään, mutta kirjesalaisuus on rikkomaton. Tekisin vielä rikosilmoituksenkin asiasta. Kummallista, että ihmiset pitävät oikeutenaan tutkia toisten kännyköitä. Oli tosin ikäviä juttuja, joita ap. löysi, mutta siitä huolimatta. Jättäkää miestenne, lastenne ja vaimojenne kännyt rauhaan.
ei tarvi kännykkää tutkia, jo nuo muut merkit pitäisi hälyttää että on kaukana saaliista tuo mies
Joo, kännykän tutkiminen on väärin. Voitaisiinko nyt kuitenkin keskittyä itse asiaan ja siihen tietoon, jonka AP on saanut selville hirttäytymättä keskusteluun tiedonhankintatavoista?
Olisko sulla, 20, antaa AP:lle neuvo, mitä hänen kannattaisi nyt tehdä parisuhteelleen? Tai herättääkö kuvaus joitain varsinaiseen asiaan (miehen juominen, salattu yhteydenpito muihin naisiin ja matkasuunnitelmat yms.) liittyviä tunteita, jotka haluaisit tuoda esiin?
Haista sinä nro 20 vittu laittomuuksinesi, tässä ei ole kyse SUN eikä SUN miehen käytännöistä :D
Ap, toi kaikki mitä puhelimesta löysit, kertoo enemmän kuin tuhat sanaa siltä mieheltä. Tilanne pahenee, ei parane. On todella ehtiväinen kaveri, jonka luurangot ei mahdu mihinkään kaappiin edes. ÄLÄ jää odottamaan mitä seuraavaksi, ja toi alkoholismi pelkästään on niin selkeää, ettei sulla ole mitään sijaa siinä kuviossa, kun viina ja naiset vie. Tyyppi on selvästi siirretty ulkoruokintaan hyvistä syistä, ja oikeuden kautta vielä, älä sotkeennu tohon yhtään.
mua jäi mietityttämään mitä on tuo "kiltti ja huomaavainen" mies. ihan oikeasti? = pysyy pois jaloista ja käskyttämällä vie roskat? silittää päätä ja on paipai (koska panettaa) ? hellittelee ja keittää kahvit (kun on krapula) ?
vai onko oikeasti vain simppeli ja "elää hetkessä", tänään vaimokkeen kanssa peruskotielämää ja huomenna kavereitten kanssa thaikkuhaaveilua ja kaljaa?
Mitä viatonta voisi olla takana esim. lapsen äidiltä tulleessa "älä uhkaile, muista oikeuden päätös"-viestissä?
Tosi hyvä, että totuus miehestä valkeni sulle nyt eikä myöhemmin. Jätä se, mut älä paljasta tutkineesi puhelinta, koska siinä kohtaa teit itse rikoksen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:22"]
Ollaan asuttu epävirallisesti muutama kuukausi. Mies on kiltti ja huomaavainen, mutta juo liikaa. Selittää sitä pään nollaukseksi, kun tekee rankkaa paskamaista duunia. Tiedän kuitenkin jättäneen työvuoroja dokaamisen takia.
Miehellä on edelleen oma asuntonsa. Olen siellä pari krtaa käynyt. Aika sotkuista ja vähän tilaa, joten luontevammin ollaan alusta asti oltu meillä.
viime vkolla oli baarissa ja sanoi menneensä kotiinsa nukkumaan, kun oli niin kännissä. Joku siinä ei tuntunut menevän nappiun ja toissa yönä sit tutkin miehen puhelimen. Siellä oli varmaan 10 nimetöntä nroa tallennettu, kaikissa viron suuntanro. Oli usea lähetetty "moi mitä kuuluu, ajattelen sua" viesti eri naisille. Sen lapsen äidiltä oli tullut, että "älä uhkaile, muista oikeuden päätös" ja sitten jonkun miehen kanssa suunnittelee pattaya-matkaa. Kaveri puhui maan päällisestä taivaasta ja mies vastannut "niinpä, oi niitä aikoja"
nyt vasta tajusin, etten rakkauden huumassani tiedäkään miehestä mitään! En kai voi jatkaa vai voiko täs olla jotain suht viatonta takana, mut vaan luulen pahinta?
[/quote]
luuletko sä, että sillä on tekeillä jotain sun selkäsi takana :-).
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 16:19"]
Ap, ei tullut mieleen, että teit laittoman teon tutkiessasi miehen kännykän. Minulle ei tulisi mieleenkään tutkia miehen kännyä, taskuja tai lompakkoa. Mies kunnioittaa samoin minun yksityisyyttäni eikä tutki kännyäni, taskuja, lompakkoa käsiveskasta puhumattakaan. Minua oksettavat ihmiset, jotka urkkivat toisten kännyköitä.
Eiiiii taas näitä yksityisyysjankkaajia......koita nyt kiltti tajuta että todella moni valehtelee ja jos on epäilys niin ei silti millään myönnä! Joskus siis esim puhelimen katsominen voi olla ainoa tapa saada selville totuus. Ja totuus on paljon tärkeämpi kuin joku kännykkäsalaisuus..ja ei niitä salaisuuksia pidä olla pariskuntien kesken.
[/quote]
Älkääs nyt miestä mollatko! Hän on vain olosuhteiden ja luontonsa uhri! :) Ei siis oo provoa, sanon vain, että kannattaa miettiä asiaa monelta kantilta ja miettiä mikä on saanut hänet siihen tilanteeseen? Kenties yhteiskuntamme on umpimätä? Ollaan kaikki samassa veneessä ja joillakin käy parempi onni rakkaudessa ja elämässä.
Rikos mikä rikos, siihen eivät oikeuta mitkään epäilykset. Näin se vain on hyvä 30. Minä todellakin heittäisin ulos miehen, joka olisi tutkinut kännykkääni. Jlokaisella on oikeus kirjesalaisuuteen, jonka piiriin myös kännykkä kuuluu. Ethän vain avaa puolisosi kirjeitä? Minä en niin tee, joskus on ollut poikkeus, jos ollaan odotettu jotain tietoa ja kirje on viimein tullut. Silloin olen soittanut miehelle, jos olen ollut kotona postin tullessa ja hänen luvallaan olen avannut kuoren ja lukenut hänelle ääneen sen tärkeän tiedon. Muuten ei kenelläkään ole oikeutta tutkia toisten postia eikä kännyköitä. Yrittäkää nyt ymmärtää, että siitä voi joutua oikeuden eteen. Siinä on sitten turhaa selitellä, että halusin vain varmistua, ettei mies petä.
Ap, ei tullut mieleen, että teit laittoman teon tutkiessasi miehen kännykän. Minulle ei tulisi mieleenkään tutkia miehen kännyä, taskuja tai lompakkoa. Mies kunnioittaa samoin minun yksityisyyttäni eikä tutki kännyäni, taskuja, lompakkoa käsiveskasta puhumattakaan. Minua oksettavat ihmiset, jotka urkkivat toisten kännyköitä.