Paras TV-mainos, minkä muistat.
Kaksi rajasoltilasta (Suomi ja Venäjä) kiistelee elokuvateksteistä.
Venäläinen: tänk juuu
Suomalainen. Mikä ihmeen tänk juu toihan voi olla mistä leffasta tahansa.Sä mitään elokuvista tiedä, eihän teillä ole edes telkkareita sillä puolella.
Venäläinen: tule Suomi-poika saat leipää. (tuntematon sotilas)
Suomalainen: tule sinä tänne, niin saat voita sen leipäs päälle.
Jos joku löytäis tän vaikka youtubesta olisin kiitollinen.
Kommentit (76)
Tämä ei ole hauska mainos, mutta tykkäsin varsinkin nuorena sen tunnelmasta, koska haaveilin matkustelusta eksoottisiin kohteisiin.
Camel Boots, naisille jotka kulkevat omia polkujaan :)
Muistaako kukaan sellaista (Taffel? Estrella?) sipsimainosta, jossa vanha mummeli roikkuu sipsejä kuljettavan auton puskurissa kiinni. Sillä oli mahdottoman vinkeä ilme.
80-luvulla Royal-suklaata mainostettiin muistaakseni kolmella erilaisella tunnelmallisella mainoksella. Esim. yhdessä niistä rakastunut pari käveli syksyisessä luonnossa ja taustalla soi Armstrongin Wonderful World. Pysähtyivät aidan viereen ja söivät sitä suklaata.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 18:14"]
Koirien tekohampaat -mainos on myös aika hyvä.
[/quote]Tuo on todella hyvä. Ekalla kerralla jopa uskoin sen. :D
Vanha Sprite- mainos jossa oli kaksi mallia Moskovan punaisella torilla. Löytyy youtubesta.
Mieleen on jäänyt myös samoilta ajoilta se kiistelty Campari-mainos, jossa naisen hame lähti purkautumaan.
Mä tykkään siitä K-kaupan mainoksesta, jossa kauppias jammailee itsekseen järjestellessään hyllyjä. Tulen ko. mainoksesta hyvälle tuulelle.
Pissat housussa-kategoriaan kuuluu taas TV-mix mainos, jossa kaksi kaverusta pelaa pleikkaa ja toinen yrittää koko ajan ottaa karkkia pussista. Se karkin ottaminen ei kuitenkaan onnistu, kun on koko ajan jännä tilanne päällä pelissä. Sitten kuuluu ropinaa ja kuvaan tulee kaveri, jolla on karkkihattu päässä (vähän niin kuin oluttölkit hatun reunoilla) ja karkit ropisee letkua pitkin suuhun.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 19:22"]
Mä tykkään siitä K-kaupan mainoksesta, jossa kauppias jammailee itsekseen järjestellessään hyllyjä. Tulen ko. mainoksesta hyvälle tuulelle.
Pissat housussa-kategoriaan kuuluu taas TV-mix mainos, jossa kaksi kaverusta pelaa pleikkaa ja toinen yrittää koko ajan ottaa karkkia pussista. Se karkin ottaminen ei kuitenkaan onnistu, kun on koko ajan jännä tilanne päällä pelissä. Sitten kuuluu ropinaa ja kuvaan tulee kaveri, jolla on karkkihattu päässä (vähän niin kuin oluttölkit hatun reunoilla) ja karkit ropisee letkua pitkin suuhun.
[/quote]
En osaa linkittää ipadilla mutta youtubessa tv mix Turo ja Verneri osa. 4.
Ei suomalainen, mutta silti paras mainos ikinä:
Suomalaisista täällä mainistsemattomista laama agility-mainos. Muistan, kun ekan kerran näin tuon elokuvissa alkumainoksissa ja olin hetken ihan huuli pyöreänä ennenkuin tajusi homman nimen :D
Väärin 26! Jos et sä soita tuli tunnetuksi Telen mainoksesta. Homman voit tarkistaa ihan googlettamalla laulun nimen ja perään sana mainos. Maitomainos oli taas jotain tyyliin "Aina kun mä maitoo juon, muistan sut ja hetken tuon". Pitää kokeilla, löytyisikö googlettamalla.
Siitä ilmoitetaan siksi, että tunnelissa pätevät liikennesäännot eivät enää päde :)
Maitomainos, jossa oli se mieleenjäävä renkutus: "En mä anna nillikoille, nallikoille.... tarviin tosimiehen rinnalleni, rakastajan vatsalleni... piimä". Mainoksessa nainen löytää miehensä heinäladosta toisen naisen kanssa ja sitten heittää sormuksen ja lopulta juo piimää/maitoa. Muistaako kukaan? Asko Kallonen taisi olla se petturimies.
Se kortsumainos on huippu :) tämä myös huikea www.youtube.com/watch?v=L9P-3aOh5cY
levi's mainokset nuoruudesta ( 90-luvun alku ) olivat ihania. Muistatteko vielä Mad about the boyn missä se levi's mies hyppeli altaasta toiseen. Löytyy youtubestakin, mutta linkitys ei onnistu. Toinen ihan lemppari oli levis bootsien mainos missä taustalla soi the Animalsien it's my life. Ambre Solaire -mainos jossa soi Relax ja Sprite -mainokset... <3
kotimaisista lemppareita on puutarhatonttu, mörökölli ja soneran mummo ja pappa soutelemassa lankapuhelin mukanaan :D
Se olutmainos missä kilistellään kaljakoria. Lahdenko mainos se oli?
Aina kun mä maitoo juon mä muistan sut ja hetken tuon...
Ja sitten tämä on aika symppis paljon parjatulle VR:lle:, onhan noita paljonkin, mut tässä pari.
Oi, toi jonkun linkkaama Kiinan kielen oppitunti on mun mielestäkin aivan pettämättömän paras tv-mainos!!! Sille jaksan nauraa rätkättää :D