Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin miestäni, kaverit haukkuu kusipääksi

Vierailija
03.10.2013 |

Pettäminen oli seurausta vaikeuksista avioliitossa. Ihastuin toiseen, myös varattuun, ja meillä oli suhde. Suhde on nyt ohi, mieheni on ymmärtänyt syyt ja näkee vikaa myös itsessään, asia on meidän välillä käyty läpi.

Sen sijaan mun kaverit ei jätä mua rauhaan vaan aina uudestaan palaa aiheeseen ja siihen, miten huonosti kohtelin miestäni. Viimeisin keskustelu päättyi siihen, että minua nimiteltiin kusipääksi. Osoittavat myös miehelleni koko ajan kannustusta ja tukea. 

En ymmärrä: mielestäni mulle ei kuulu muiden suhteiden väliset asiat, enkä niitä kommentoisi ja toisaalta en ymmärrä, miksi minun ystäväni ovat ryhtyneet mieheni tukijoiksi, varsinkin kun itse on asian kanssa ok. En valehdellut suhteesta missään vaiheessa, kerroin heti, että olen ihastunut toiseen. 

Mikä tässä on niin maailmoja kaatavaa? Näitä suhteita ja ihastumisiahan on tapahtunut maailman sivu.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet puimaan asioita kaveriesi kanssa, on sen seuraukset kestettävä.

Vierailija
42/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:17"]

9+

[/quote]

Ei ehkä kuitenkaan, vähän liian selvää.

8+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset suhtautuu pettämiseen usein hyvin emotionaalisesti. Jotkut ovat kokeneet sen omassa suhteessaan tai omien vanhempien suhteessa, lapsuudenkodin riidoissa ja /tai erossa jne ja usein se kaikki on jättänyt arvet ja traumatkin jopa. Jos pettää, kannattaa pitää se omana tietonaan, koska ymmärrystä sellaiseen saa ystäviltään vain aniharvoin.

Vierailija
44/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä et kyllä pettänyt miestäsi, jos olit eukäteen kertonut, että voi pysyä uskollisena ja mies oli tilanteen hyväksynyt.

Vierailija
45/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän Ap:ta itse asiassa.

Ymmärrän, että kaverit on tuominneet pettämisen jne jne. Mutta siinä kohtaa, kun asiat on saatu parisuhteen sisällä sovittua, pitäisi kavereidenkin tajuta lopettaa se kaivelu.

Joskus ihmiset pääsee yli vaikeistakin asioista ja on ikävää mikäli kaverit ei tue siinä vaan kaivavat sen kaiken vaikean uudelleen ja uudelleen esille.

Vierailija
46/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:33"]

En kadu suhdetta, mutta tietenkään en olisi halunnut loukata miestäni. Piti miettiä pitkään, ennen kuin tajusin, että mun omat halut on oikeutettuja ja menee miehen mahdollisen mielipahan ohi.

[/quote]Okei, sähän olet ihan pesunkestävä täyskusipää tai sitten tää on provo. En muuten kaveeraisi minäkään yhtään tuollaisen itsekeskeisen kusipään kanssa. Sun luottosi on mennyt myös kavereidesi silmissä. Kantasi on pöyristyttävän törkeä.

[/quote]

Peruste, miten mun kanta on "pöyristyttävän röyheä"?

Olisiko oikea näkemys sitten se, että miehen mahdollinen paha mieli menisi mun halujen ohi? Miksi? 

[/quote]

Olisit eronnut miehestä etkä pettänyt

Vierailija
47/47 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 15:49"]

Mun mielestä sä et kyllä pettänyt miestäsi, jos olit eukäteen kertonut, että voi pysyä uskollisena ja mies oli tilanteen hyväksynyt.

[/quote]

Kyllä se on pettämistä kuitenkin. Olisi eronnut jos haluaa muita mennä nussimaan