Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testiasiaa

18.07.2006 |

Kysynpä nyt täältäkin. Testasin juuri herkällä aconilla 12 päivää ovulaatiosta. Aikaisemmin saamani negat on olleet ihan selviä, ei mitään näkyvissä. Ja ainoa plussa pari vuotta sitten oli myös ihan selvä (eri merkkinen testi). Nyt testiajan 3 minuuttia kuluessa tuli jo ensimmäisen minuutin sisällä tosi himmeä viiva. Ei sellainen joka näkyy vain valossa tihrustettaessa tms, vaan ihan selvä hennon pinkki viiva, mutta paljon paljon himmeämpi kuin kontrolliviiva. Voiko tähän nyt luottaa vai pitäisikö testata uudelleen jollain toisella testillä? Onko kokemusta kyseisestä testistä? Kovasti tästä aiheesta on palstalla kysymyksiä, mutta niissä enemmänkin tuntuu olevan kyse viivanpaikoista tai testiajan ulkopuolisista tuloksista. Tässä siis oli väriä ja tuli heti näkyviin, mutta on tosi haalea.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen testaillut arviolta dpo 10-11 lähtien ensin tosi haaleita viivoja ja nyt jo selkeitä viivoja, kärsivällisyyttä siis! mun testit oli siis aconin 10 jä ja nyt sitten olen testannut myös predictorilla johon myös haalee pallura eilen..

Vierailija
2/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä jo onnittelisin :)

Jos se viiva kerran tulee testiajan sisällä, ja on vielä ihan värillinenkin, niin kyllä se plussaksi luetaan.

Voi olla että hedelmöittyminen on tapahtunut vasta myöhemmin, ja sikis testi näyttää vielä himmeää, ei mullakaan kummosta viivaa tullu noilla päivillä, vaikka oviksesta laskin että pitäisi tulla.

Tappert rv5+?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei mulla se varsinainen plussakaan ollut järin kirkas, hyvä jos puolia kontrolliviivan värimäärästä, mutta silti selkeä viiva- sillä värin vahvuudella siis ei ole merkitystä, kunhan viiva tulee testiajan sisällä.