Miksi paniikkihäiriöstä ei saa keskustella? Keskustelu poistettiin
Aloitin keskustelun siitä, voiko paniikkihäiriöstä ja estyneisyydestä parantua enää 40-vuotiaana. Keskustelu poistettiin, joten en ehtinyt lukea kaikkia vastauksia. En taida uskaltaa hakea apua, kun aiheesta ei saa keskustella edes vauvapalstalla. Olen todella ahdistunut ja tälläkin hetkellä olen itkenyt koko illan.
Kommentit (8)
Koko ajan poistuu keskusteluita, jotka on täysin sääntöjen mukaisia. Turhauttavaa.
Luulen, että mode ei ymmärrä kunnolla suomea. Oliskohan tarjottu suojatyöpaikka entiselle taksikuskille?
mulla oli nuorempana, mutta se saatiin pois oikeastaan kokonaan. Vanhemmiten sairastuneita en tunne ketään joka olisi päässyt enää eroon :(
Opiskele itsesi ulos ahdingostasi. Näin tein minä.
Ehkä palstan modelle tuli paniikkihäiriö siitä keskustelusta.
Voi parantua. En tiedä voitteko te mutta minä parannuin. Ilman lääkkeitä, ilman terapeuttia.
"Ei ollut oikea paniikkihäiriö bla bla bla." Oli ihan oikea. Se jossa sydän hakkaa itsensä rintakehästä ulos eikä pysty sanomaan mitään järkevää tai ajattelelemaan tai hengittämään ja kädet tärisee ja hienomotoriikka lentää ikkunasta ulos ja kaikki olemassaolo on ylipäänsä ihan prrseestä. Juuri se. Paranin.
Vastasin, että hae nyt heti apua. Voit kirjoittaa sähköpostilla jollekin psykiatrille tilanteestasi. Saat lääkityksen ja sinulle sopivaa terpiaa. Elämäsi muuttuu.
Täältä poistuu vaikka mitä asiallisia keskusteluja.