Te jotka olette pudottaneet 70kilosta-55kiloon
Miten on vatsanahkan käynyt? Onko vatsanahka löysä/venynyt?
Kommentit (26)
69-54 kiloa noin vuodessa.. Ei jäänyt mikään paikka roikkumaan. Urheiluna lenkkeily.
Mä olen laihduttanut 75 kilosta 55 kiloon. Mulla jäi roikkuva reppu jo 3 raskaudesta. Tosiasiahan on se, että mitä vähemmän painoa, sitä pienempi se pussi on. Olen nyt laihduttanut 68 kilosta 59 ja toivottavasti saan painon lähemmäs 50 kiloa. Haluan vatsan mahdollisimman pieneksi.
Kehtaan olla bikineissä. Helvetin rumahan mun vatsa on, mutta mä en voi sille mitään enkä ala sen takia verhoutumaan kaapuun rannalla.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 09:57"]Mä olen laihduttanut 75 kilosta 55 kiloon. 3 lasta, joista yksi oli todella iso, ovat venyttäneet mun vatsanahan ihan pilalle. Sektioarpi takaa sen, että vaikka olisin kuinka laiha, niin löysä, tunnoton makkara roikkuu arven päällä. Laihana vatsa on ryppyinen ja alavatsa löysä. Ostan sellaisia alaosia, missä vatsan rumin osa jää housuihin. Mä rakastan aurinkoa ja ruskettuneena näytän varmasti muiden mielestä seepralta, koska raskausarvethan eivät rusketu ja niitä mulla on ihan ylävatsassakin.
Nyt mä painan 67 kiloa ja kärsin suunnattomasti. Vatsa on pinkeä muualta, paitsi sieltä alhaalta, mutta mieluusti ottaisin löysän ihon kuin tälläisen jättimasun. Laihempana näyttää aina paremmalta.
[/quote]
Olipas ikävästi sanottu sun lapsista. :( Itse olet raskaaksi hankkiutunut.
Tiputin painoa 72kg -> 60kg. Vatsanympärys putosi siinä samalla 105cm -> 79cm. Tarkoituksella tein pudotuksen hitaasti, jottei nahka jää tyhjäksi säkiksi roikkumaan ja onnistuin siinä hyvin. Mun vatsa on ollut lapsenakin pömppö (45kg/75cm), joten en ole edes odottanut pyykkilautavatsaa.
Tänä kesänä olen ensimmäistä kertaa elämässäni ollut uimalassa ja kylpylässä bikineissä. Mua ja miestäni ei haittaa, vaikka mulla on makkaraa, jenkkakahvaa ja pömppöä. Mahanahka on arpia täynnä. Jos ei joku mulle tuntematon sitä kestä, niin se kertoo hänestä paljon.
En mä edes kerkeä kuuden lapsen vahtimiselta kattelemaan kuka ympärillä oleva muhun kiinnittää huomiota :D
On se jännä miten erimallisia me ihmiset ollaan. Painan tällä hetkellä 74 kg ja vyötärönympärys on 76 cm. Rasva kertyy peppuun.
Kuinka te olette tuossa laihdutuksessa onnistuneet? Mulla nyt painoa 68 ja haaveilen -10kg:sta. atänä vuonna on lähtenyt jo 6kg, mutta nyt olen junnannut 2kk paikallaan. Liikun todella raskasta aerobista + lihaskuntoa n. 5h/vko. Punaista lihaa en ole syönyt koko vuonna. Pitää varmaan jättää leivät pois seuraavaksi. Toki, rehellisyyden nimissä, olen taas lipsunut karkin ja keksien kanssa.