Mitä teette koulujen syyslomalla?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 16:15"]
Töissä menee lasten syysloma. Kun työpaikalla lähes kaikilla kouluikäisiä lapsia niin jokainen työntekijä ei saa aina lomaa silloin kun lapsilla koulusta vapaata.
[/quote]
Minä ottaisin lapsettomana riemumielin lomani joskus muulloin kuin koulujen loma-aikoina, mutta se ei onnistu. :/
Yhdistetty ranta- ja kaupunkiloma Turkin Antalyassa all inclusive, 5 tähden hotelli.
lapsi haluaisi käydä tukholmassa. saiskohan vielä risteilyn.
Käydään Tukholman risteilyllä. Jäi kesällä tekemättä, nyt sitten saatiin varattua. Ihan kiva, lapset ovat jo odottaneet risteilyä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 20:59"]
Lennetään Karibialle. All inclusive Jamaikan Negrilissä 2 viikkoa.
[/quote]
Mistä olete moisen kohteen löytäneet?? täytyy myöntää että olen kateudesta vihreänä!!!
[/quote]
turhaa olla kateellinen. Karibia on ihana, mutta Jamaica ei. Siellä ollaan todella rasistisia valkoihoisia kohtaan! Päivän käynti riitti!
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 20:07"]
[/quote]
Mistä olete moisen kohteen löytäneet?? täytyy myöntää että olen kateudesta vihreänä!!!
[/quote]
turhaa olla kateellinen. Karibia on ihana, mutta Jamaica ei. Siellä ollaan todella rasistisia valkoihoisia kohtaan! Päivän käynti riitti!
[/quote]
Voitko tarkentaa?
Olen kuullut tuosta aiemminkin että joillain Karibian saarilla näin on että uskon kyllä sinua.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 21:06"]
Ootteko tosissaan kaikki menossa jonnekin ulkomaille. Jestas! Me käydään ehkä uimahallissa ja kirjastossa. Ulkoillaan ja levätään. Miehellä ei ole lomaa.
[/quote]
Uskotko sä oikeesti kaiken mitä mammat täällä päiväunistaan kertoo?
Töissä. Pitää sitä jonkun pyörittää turistirysää, jotta pääsette lomailemaan.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 20:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voitko tarkentaa?
Olen kuullut tuosta aiemminkin että joillain Karibian saarilla näin on että uskon kyllä sinua.
[/quote]
Esim. sellaista uhkaavaa huutelua perään (menkää pois! -tyyliin) ja paniikissa sitten mentiin johonkin kauppoihin sisään, että sai olla "turvassa". tämä siis karibian risteilyllä, jossa päivä jamaicalla. Ei tee mieli takaisin.
Muualla karibialla kokemukset hyvin vieraanvaraisia ja ruoka..mmmm... Esim. A,B,C-saaret.
Odotan kuinka kauan menee ennen ku joku aivot vapaalla oleva kysyy, "mitä on ABC-saaret". Vastaan jo valmiiksi: KVG!
Syödään, juodaan ja rakastellaan....
Me mennään Pariisiin koululaisen kanssa. Päivä Disneyssä ja muutama Pariisin keskustassa.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 20:20"]
Odotan kuinka kauan menee ennen ku joku aivot vapaalla oleva kysyy, "mitä on ABC-saaret". Vastaan jo valmiiksi: KVG!
[/quote]
C:llä oltu.
Nyt lähdössä ihan Välimeren rannalle vaan.
Viedään lapset mummolaan 500 kilometrin päähän touhuamaan serkkujensa kanssa ja lennetään miehen kanssa Barcelonaan viideksi päiväksi. Kuulostaa hyvältä. Ainakin minusta :)
Ei ole. Kotona ollaan.
Tänävuonna oltu jo Thaimaassa ja Turkin Bodrumissa.
Lähdetään syyslomalla Lontooseen viideksi päiväksi. Kivaa, odotetaan jo matkaa!
Teen töitä.
Lapsi pelaa kotona league of legendsiä. Jei.
Töissä olen, lapset lähtevät serkkujen kanssa mummolaan näillä näkymin. Lapsilla on vain torstai ja perjantai lomaa.
Töissä menee lasten syysloma. Kun työpaikalla lähes kaikilla kouluikäisiä lapsia niin jokainen työntekijä ei saa aina lomaa silloin kun lapsilla koulusta vapaata.