Olen 25 ja ihastunut 42v mieheen. Mitä teen?
Aloitin juuri yliopisto-opinnot ja hän on ollut jo kauan työelämässä. Voiko olla tulevaisuutta?
Kommentit (37)
Tottakai on. Joka miehen unelma.Melkein 20 vuotta nuorempi nuori tiukkapllu.
Eli hän siis tykkää nuoremmista naisista. Mutta entäpä 10 vuoden päästä, haluaako vaihtaa sut silloin nuorempaan.
Jos ei ton kaa onnistu, niin tule mulle. Pidän sua "hyvänä"
Jorma 68 wee
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäerot ei toimi pidemmän päälle.. Oletko vielä kiinnostunut 10v päästä vanhasta ukosta?
N 27v
Lapset vanhentaa naista noin 11 vuotta solullisesti.
Googletapa nyt alkuun vaikka rannalla otettuja paparazzikuvia Dolph Lundgrenista ja hänen nuorikostaan......... tukahtuu pahimmat himot vanhempaan mieheen saman tien.
Aina täällä on uusia lukijoita, joille tämän pervon avaukset nuoresta opiskelijatytöstä ja vanhemmasta miehestä uppoavat. Älkää ruokkiko.
Ai mitäkö teet? No huonon trollin teit jo, joten teepä vaikka parempi ensi kerralla.
Moi taas Ikis! Tiedät kyllä mutä teet
Yrität ensialkuun rajoittaa nämä aloitukset yhteen päivässä, otat lääkkeesi ja sitten yrität lopettaa kokonaan tämän spämmäyksen. Jos et onnistu, menet uudelleen lääkäriin ja kerrot lääkärille, että lääkitys ei ole kohdallaan.
Teet kuten tahdot ja hyväksi näet. Voit ryhtyä suhteeseen, mutta ei tietenkään ole pakko aloittaa suhdetta joka kerta, kun ihastuu.
Monella tuon ikäisellä miehellä on jo lerppa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ap unohti 10 vuotta.
Tuskin mihinkään. Ikiksen mies oli ~40v kun löysi nuoremman naisen.
Olin 21v kun aloin seurustella 38v kanssa. Nyt 7v yhdessä oloa takana ja jatkuu. Olin sinua nuorempi seurustelumme alussa, eikä tuokaan haitannut, tosin oltiin samassa työpaikassa ja molemmat vasta valmistuneita ko ammattiin, joten elämäntilanne meillä oli samanlainen vaikka toinen siihen mennessä ehtinyt elää useampia elämänvaiheita kuin minä.
Kyllä muakin ihan alkuun ikäero mietitytti, mutta eipä tuo tähän mennessä ole haitannut. Ongelmat tulee ihan muista asioista kun ikäerosta.
Provo ketju. Läääläääläää. Vanhempi mies, nuorempi nainen