Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 25 ja ihastunut 42v mieheen. Mitä teen?

Vierailija
01.09.2020 |

Aloitin juuri yliopisto-opinnot ja hän on ollut jo kauan työelämässä. Voiko olla tulevaisuutta?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on sinusta kiinnostunut.

Vierailija
2/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tulevaisuutta, voittaahan rakkaus kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi olla? Olette molemmat aikuisia. Jos mieskin on kiinnostunut, niin antaa mennä vain.

Vierailija
4/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin ollaan jo hengailtu yhdessä...

Vierailija
5/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Minä olin 27- vuotias, kun löysin mieheni. Hän oli tuolloin 43- vuotias. Yhdessä nyt 11 vuotta.

Vierailija
6/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydy avoimesti rakkauteen hopeaketun kanssa...

Vierailija
7/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseen suhteeseen tähtäät? Haluatko perhettä, onko miehellä jo lapsia, haluaako hän vielä lapsia jne. Ja haluatko sinä 50 - vuotiaana katsella 67-vuotiasta eläkepappaa?

Vierailija
8/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäerot ei toimi pidemmän päälle.. Oletko vielä kiinnostunut 10v päästä vanhasta ukosta?

N 27v

Vierailija
9/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen suhteeseen tähtäät? Haluatko perhettä, onko miehellä jo lapsia, haluaako hän vielä lapsia jne. Ja haluatko sinä 50 - vuotiaana katsella 67-vuotiasta eläkepappaa?

En tiedä. Miehellä ei ole lapsia. Hän on lapseton sinkku.

Vierailija
10/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään epäselvää. Anna menä vaan.  Hyvää se sinulle tekee.

26/47

Vierailija
11/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneelle naiselle iästä riippumatta ohje: anna seksiä. Sillä sen miehen saa.

Vierailija
12/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti on.

Vierailija
13/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaivaudu täältä kysymään. Tämä ketju poistetaan kohta, sillä palstamaammoille 42v. miehen suhde 25v. naiseen on tabu, ja rikos ihmisyyttä vastaan. Toisin päin se on vain voimaannuttavaa.

Vierailija
14/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ikäisesi kun tapasin mieheni, joka oli silloin 44. Hyvin on mennyt suuresta ikäerosta huolimatta. Ainoa negatiivinen asia on puoli on se mitä on kuullut puolituttujen puhuneen selän takana (että onkohan mieheni rikas ja minä hänen rahojensa perässä tms). Mutta nämä kommentit tosiaan puolitutuilta, ei läheisiltä. Läheiset hyväksyneet täysin alusta asti.

Ja totta kai tiedostan, että jos yhdessä pysytään loppuun asti niin todennäköisesti jään nuorena leskeksi. Sen asian olen kuitenkin hyväksynyt enkä stressaa asiasta. Joskus kuullut että jollekin ilkeilty ”se on sitten omaishoitajuus edessä”. Tuota ei kannata miettiä, omaishoitajuus on täysin vapaaehtoista, eikä siihen tarvitse ryhtyä jos ei halua.

Vierailija
15/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret ikäerot ei toimi pidemmän päälle.. Oletko vielä kiinnostunut 10v päästä vanhasta ukosta?

N 27v

Ei ehkä kannata ajatella noin mustavalkoisesti. Jos oikeasti rakastuu, niin ei omaa onnellisuuttaan voi uhrata siksi että suhde ei ehkä mahdollisesti enää toimikaan 10 vuoden päästä. Ja mistä sitä kukaan tietää kestääkö suhde vai ei? Ei pidä tuijottaa sitä ikää jos sopiva ihminen tulee kohdalle.

Vierailija
16/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ap.. oon 25v ja niin ihastunut 39v mieheen, luokkalaiseeni. Olen ollut jo vuoden. En ole uskaltanut lähestyä, kun pelkään omien huonojen kokemusten vuoksi. Mutta tämä mies, hän vaikuttaa niin lämpimältä, turvalliselta ja hyvältä. En ole saanut häntä pois mun mielestä. Toivon että tänä lukuvuonna saisimme tutustua. Olemme vaihdelleet katseita ja tuntui siltä että tunne voisi olla molemminpuolinen.

Vierailija
17/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin luonnollista

-raimo58

Vierailija
18/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on ongelma? Se, että olet ihastunut vai pelkäätkö, että mies ei olisi myös?

Vierailija
19/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule noi on noita parhaita.

Vierailija
20/37 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaivaudu täältä kysymään. Tämä ketju poistetaan kohta, sillä palstamaammoille 42v. miehen suhde 25v. naiseen on tabu, ja rikos ihmisyyttä vastaan. Toisin päin se on vain voimaannuttavaa.

Myös ihon eri värisävyt parisuhteessa voimaannuttavat av-mammoja