Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etuhamaan poisto

Vierailija
02.10.2013 |

Minulla on juurihoidettu etuhammas ja nyt se on alkanut särkemään hieman. Joskus hammaslääkäri sanoi että ei voi juurihoitaa uuestaan vaan jos ei tehoa niin pitää poistaa. Nyt olen kotihoidontuella eikä mitenkään ole varaa yksityiselle mennä uutta hammasta hakemaan, jos ne julisella tuon poistaa, saako tilalle uutta vai joutuuko sen hakemaan yksityiseltä? Onko ainut vaihtoehdot maksaa muutama tuhat yksityiseltä tai olla ilman hammasta siihen asti että palaan töihin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi juurihoitaa uudestaankin, älä sen takia jätä menemättä hammaslääkärille. Mun etuhammas on juurihoidettu jo kolme kertaa (juurkin siksi että kotohoidontuella ei paljoa uusia hampaita ostella, sanoin hammaslääkärille suoraan tämän), mutta nyt tämän viimeisen kerran jälkeen hammaslääkäri sanoi että on vain ajan kysymys milloin on pakko poistaa...

Mutta jos hammas on muuten ok, niin on mahdollista saada lisäaikaa pari vuotta uudella juurihoidolla. Se on tosin vain väliaikainen vaihtoehto.

Vierailija
2/3 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voi juurihoitaa uudestaan. Sitten jää vielä viimeiseksi vaihtoehdoksi ennen poistoa tehdä juurenpään leikkaus. Se auttaa usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin! ja siis kunnalla tekevät vain poiston. Uusi hammas sitten yksityiseltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi