Olisin halunnut tavallisen kakun, ei sitten..
Mitä vikaa on tällaisessa viestissä:
"Haluaisin tavallisen peruskakun, ei tarvitse mitään erikoisia koristeita, sievät reunapursotukset riittää. Muuten toivoisin täytteen vadelmamoussesta ja vadelma- tai kuningatarhillosta sekä päälle runsaasti vadelmia ja kiilteen. Sokerimassasta en pidä. "
Kommentit (12)
Niin, siis mikä ongelma ja kenellä?
Kuvailet marjatäytekakun, muta sanot sitä tavalliseksi peruskakuksi. Tavallinen peruskakku on joku kuivakakku.
Mikset itse tee kakkuasi .Jollet osaa , niin teetä kakku .Sossusta sitä ei ilmaseksi saa , vaikka kuinka jankutat!Vai onko toikin hallituksen vika?
No jatkan nyt, kyselin tällä toiveella kuka tekis mulle kakun. En osaa koristella nätisti edes yksinkertaista. Mä sain haukut siitä, että en arvosta hienoja koristeluja.
4: Saan ihan hyvää palkkaa ja olisi vara ostaa leipomostakin vaikka sata kakkua, mutta ne on aina ällöimeliä.
Vierailija kirjoitti:
No jatkan nyt, kyselin tällä toiveella kuka tekis mulle kakun. En osaa koristella nätisti edes yksinkertaista. Mä sain haukut siitä, että en arvosta hienoja koristeluja.
4: Saan ihan hyvää palkkaa ja olisi vara ostaa leipomostakin vaikka sata kakkua, mutta ne on aina ällöimeliä.
Saat leipomosta, kun pyydät jättämään täytteistä sokerin kokonaan pois. Sokerikakkupohja on tavllinen täytekakuissa ja se ei onnistu ilman sokeria. Mutta kakun voi pyytää myös voitaikinasta tehtynä, silloin kakussa ei ole ollenkaan sokeria.
No jotain vikaahan sun ilmaisussa on, kun aloitusviestikin on noin kryptinen etkä viitsi taustoittaa tilannetta kunnolla.
Toivoin peruskakkua, sain elinkautisen.
Vierailija kirjoitti:
No jotain vikaahan sun ilmaisussa on, kun aloitusviestikin on noin kryptinen etkä viitsi taustoittaa tilannetta kunnolla.
Tämä- En tajunnut aloitusviestistä yhtään mitään. Ap on suivaantunut jostain jollkein, hämäräksi vain jäi saiko ap väärän kakukn vai oliko vasta sellaista tilaamassa. Suivaantumisen kohdekin jäi täsmentämättä, oikeastaan koko tilanne eli oliko ap tilaamassa joltain kakkua vai kiukutteleeko kun ei saanut synttärijuhliinsa oikeanlaista torttua? Omituinen aloitus.
Mä tilasin tyttären ristiäisiin kakun ja koristelusta sanoin ”jotain kimallusta ja glitteriä, saa olla aika överikin.” Sain vaaleanpunaisella sokerikuorruteella kakun missä luki valkoisella lapsen nimi ja 2 marsipaanikukkaa.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat leipomosta, kun pyydät jättämään täytteistä sokerin kokonaan pois. Sokerikakkupohja on tavllinen täytekakuissa ja se ei onnistu ilman sokeria. Mutta kakun voi pyytää myös voitaikinasta tehtynä, silloin kakussa ei ole ollenkaan sokeria.
Luin aloitukaen ja ap:n vastauksen, mutta en ymmärrä, miksi sokeri pitäisi jättää pois? Ap sanoo vain, ettei pidä sokerimassasta.
Leipomoista saa juuri sellaisen kakun kuin tilaa.
Ainakin meidän kaupungissa.
No jatka nyt kun piti alottaa