Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys tyylitietoisille! (Neulemekoista...)

Vierailija
02.10.2013 |

En ole vuosiin käyttänyt oikeastaan mekkoja kuin muutamaa hassua hellemekkoa ja paria farkkumekkoa kesällä lukuunottamatta....nyt tekisi mieli ostaa pari neulemekkoa, jossa siis pitkät hihat ja jotain polvipituutta ajattelin. Mutta mitä muuta puetaan neulemekon lisäksi? Käyttääkö joku jotain tiukkoja farkkuja mekon kanssa, legginssejä, sukkahousuja ja minkälaisia? Paksuja neulesukkiksia vai ohuita? Kaupat näyttävät olevan pullollaan myös säärystimiä. Ja kengät? Onko ne aina oltava pitkävartiset vai minkälaiset?

Auttakaa joku, oikeesti! Olen niin kovin kyllästynyt aina pitämään housuja ja haluaisin edes kokeilla jotain uutta. Vartaloltani olen kohtalaisen pitkä ja hoikahko.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut sukkahousut, ei legginsejä, ei säärystimiä! Nilkkurit tai saapikkaat jalkaan. 

Vierailija
2/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut sukkikset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään housuja mekon alle. Se on sama kuin miehillä olisi shortsit pitkien housujen päällä. -2

Vierailija
4/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuhkot sukkikset on hyvät, tai mulla on joskus myös farkkuleggingsit. Neulesukkikset ei minusta näytä hyviltä neulemekon kanssa, mieluummin ihan yksinkertaiset. Kenkinä saappaat tai nilkkurit.

Vierailija
5/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut sukkahousut neulemekon kanssa. Kengät voi olla saappaat, mutta nilkkuritkin käy tai korolliset nauhakengät. Myös "prätkäsaappaat" näyttävillä soljilla tekee kontrastia.

Vierailija
6/6 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousuja, ilman muuta.

Neulemekon kanssa kannattaa muuten aina käyttää alushametta. Jopa tummista, paksummista neuleista (vaaleista puhumattakaan) näkyy oikeassa valossa haarukset läpi, mikä ei ole kovin tyylikästä. Alushameen kanssa neulemekko myös laskeutuu kauniimmin, eikä lähde sähköistyessään kipuamaan ylöspäin.

Alushame voi olla ihan perusmalli, kuten esim. http://www.lindex.com/fi/6159924/?styleId=7033060 tai sitten mekkomallinen, kapeaolkaiminen vaate. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän