evvvk akkojen ryhmäliikuntatunnit, muita?
Kommentit (7)
Mä tykkään esim. spinningistä. Siinä saa kuitenkin tavallaan olla yksin eikä kukaan häiriköi väärillä askeleilla tjms.
Joo ei kiinnosta ryhmässä liikkuminen. En halua edes lenkkeillä kenenkään kanssa, en tajua mitä iloa siitä on. Eihän siinä voi mitään jutella eikä seurasta juostessa ole mitään iloa. Ryhmäliikunta ei ole minua varten. Aina on liian helppo tai vaikea ryhmä, joku hidastelee tai kyselee koko ajan, ärsyttää katsella ja kuunnella muita kun haluaa keskittyä omaan liikkumiseen.
Ei kiinnosta minuakaan. Ärsyttää hirveällä volyymilla jumputtava musiikki ja kimittävät ylipirteät ohjaajat.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 10:23"]
Joo ei kiinnosta ryhmässä liikkuminen. En halua edes lenkkeillä kenenkään kanssa, en tajua mitä iloa siitä on. Eihän siinä voi mitään jutella eikä seurasta juostessa ole mitään iloa. Ryhmäliikunta ei ole minua varten. Aina on liian helppo tai vaikea ryhmä, joku hidastelee tai kyselee koko ajan, ärsyttää katsella ja kuunnella muita kun haluaa keskittyä omaan liikkumiseen.
[/quote] Minusta PK:ta tai palauttavia lenkkejä on ihan OK mennä kaverin kanssa, jos tahti on suunnilleen sama. Siinähän voi jonkun verran jutellakin. Joskus vaan on mennyt ihan ketuiksi lenkit, kun tahti ei ole ollut tosiaankaan sama.
6 oli sitten ap #3 no spinning voisi olla yksi mahdollinen juuri sen lajin takia (pyörällä ajo, sisällä ja rasitusta vaihdellen :). Tarkoitin nyt lähinnä näitä työpaikoilla järjestettäviä, jos minkäkin ympärillä olevia ryhmäliikuntatunteja, jonne "kaikki" on menossa ihan innolla.
ap
Sama juttu, aina mua koitetaan vinkua tonne Elixiaan kun siellä on niin mahtavaa ja siis niin kaikkee hienoo, mutta kun mä en menis niille tunneille (enkä sinne salillekaan) vaikka mulle maksettais siitä. Ei vaan niinku yhtään kiinnosta.
Hep, täällä yksi.