Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fleecevuori talvihaalarissa, hyvät ja huonot puolet?

Vierailija
01.10.2013 |

Kyseessä taaperolle tuleva puku ja fleecevuori epäilyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraperheessä mielenkiintoinen.. karvaa nimittäin ON vuorissa kiinni aika lailla.. =0) Mutta ei kai siinä muuten mitään vikaa ole, kui?

Vierailija
2/6 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin lämmin kuin tikkivuori, mutta välikausihaalarissa varmaan mukava. Paitsi että haalari voi olla hankala pukea päälle, koska fleece ei ole liukas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai siinä pelkkä fleece ole vaan topan lisäksi fleece? Jos on pelkkä fleecevuori niin se on enempi vk-haalari. 

Mutta jos on viluinen lapsi niin voi olla ihan hyvä se ylimääräinen lämmike, alle voipi silti pukea villahaalarin.

mutta tosiaan jos sitä fleeceä on lahkeissa ja hihoissa myös niin hankala pukea.

Vierailija
4/6 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis topan lisäksi fleece. Mietin juuri tuota puettavuutta, kun taaperolla alkaa olla tuota "minä itse" -meininkiä, joka siirtynee jossain vaiheessa pukemiseen..

t. ap

Vierailija
5/6 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aika "tahmea" liikkuessakin, saati pukemisessa?

Villapuku ja liukas vuori haalarissa on minusta parempi.

Vierailija
6/6 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kolmevuotiaalla Cupcaken toppahaalari, jossa oli fleecevuori. Sitä haalaria tuli käytettyä tosi vähän, koska lapsen oli tosi hankala pukea se päälle fleecen takia. Sen jälkeen olen aina ostanut toppapuvun, jossa on liukas vuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi