Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syy sille, ettei älypuhelimessasi ole Koronavilkku-sovellus?

Vierailija
01.09.2020 |

Kerro.

Kommentit (1016)

Vierailija
581/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli nää selitykset on huvittavia :D ei voi kuin nauraa ihmisten tyhmyydelle ja itsekkyydelle. Kenenkään puhelimessa ei ole tällä hetkellä mitään turhaa sovellusta, ainoastaan tämä Koronavilkku olisi se kaiken pahan alku ja juuri ja toki vielä TÄYSIN TURHA.

No haa haa...

Vierailija
582/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös koronaan sairastuneet pitäis pysyä kotona eikä hillua pitkin kaupunkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

> BT vie hyvin vähän akkuvirtaa

> ei käytä GPS:ää

Vierailija
584/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa.

Vierailija
585/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa ei toimi bluetooth. 

Vierailija
586/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt päivittää käyttöjärjestelmä. Uudet versiot kuulema hidastavat vanhoja puhelimia tarkoituksella. Tarvitseeko sanoa enempää?

Vierailija
587/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tämä(kin ) ketju todistaa kuinka lukutaidotonta, luetun ymmärtämättämiä, laiskoja, "hauskoja " , minuahan-ei -määräillä jne.idiootteja joukossamme vaeltaa.

"Kävin kauppakeskuksessa, ei hälyttänyt , paskan möivät "

" Eihän sairaat saa hillua joukossamme, mihin siinä softaa tarvitaan"

" mitä jos vilkku ilmoittaa altistumisesta ? "

Jos noi on provoja niin parantamisen varaa on.

Kaikki te tunnistamista pelkäävät ,mitä te oikeasti pelkäätte ? Terveyden huolto kertoo teille , että olette voineet altistua ?

Vierailija
588/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
589/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulia Tuumivainen kirjoitti:

On jo käynyt ilmi mm. että Koronavilkku-sovellus on akkusyöppö.

Joopa joo, vai akkusyöppö? Porukka surffailee tuntitolkulla päivässä kissavideoita, vääntää hassuja 'näin vanhennat naamasi' -nametestejä (ja luovuttaa tietonsa venäläisille) ja veivaa sataa muuta ääliömäistä appia. Sitten, kun akku tyhjenee, niin alkaa urputus että Koronavilkku imi akun tyhjäksi. Niin varmaan, ja Joulupukki asuu Kilimanjarolla.

Vierailija
590/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tämä(kin ) ketju todistaa kuinka lukutaidotonta, luetun ymmärtämättämiä, laiskoja, "hauskoja " , minuahan-ei -määräillä jne.idiootteja joukossamme vaeltaa.

"Kävin kauppakeskuksessa, ei hälyttänyt , paskan möivät "

" Eihän sairaat saa hillua joukossamme, mihin siinä softaa tarvitaan"

" mitä jos vilkku ilmoittaa altistumisesta ? "

Jos noi on provoja niin parantamisen varaa on.

Kaikki te tunnistamista pelkäävät ,mitä te oikeasti pelkäätte ? Terveyden huolto kertoo teille , että olette voineet altistua ?

Mitäh? Mitäh??

Eihän Vilkku voi tunnistaa, niinhän täällä on vakuuteltu kuorossa. Mutta nyt siis voi tunnistaa?

Ihan se ja sama missä se altistuminen on tapahtunut, ei kiinnosta se puoli yhtään.

Mutta valehtelu sovelluksesta suorastaan loukkaa.

Vierailija
591/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulia Tuumivainen kirjoitti:

On jo käynyt ilmi mm. että Koronavilkku-sovellus on akkusyöppö.

Joopa joo, vai akkusyöppö? Porukka surffailee tuntitolkulla päivässä kissavideoita, vääntää hassuja 'näin vanhennat naamasi' -nametestejä (ja luovuttaa tietonsa venäläisille) ja veivaa sataa muuta ääliömäistä appia. Sitten, kun akku tyhjenee, niin alkaa urputus että Koronavilkku imi akun tyhjäksi. Niin varmaan, ja Joulupukki asuu Kilimanjarolla.

Niin, olen ostanut puhelimeni sellaillakseni kissavioideita, enkä pitääkeni siinä jotain akkua kuluttavaa sovellusta, josta en koe edes olevan kummoista hyötyä minulle.

Vierailija
592/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se asennetaan lankapuhelimeen. Ja mistä saa vilkuttimen.

Vierailija
593/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että siitä olisi minulle mitään hyötyä. Lisäksi ihmisten seuraaminen ja tietojen kerääminen vaivaa minua.

Vierailija
594/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmään kuuluvana lueskelen palstaa huolissani. Minulle olisi erittäin tärkeä tietää jos olen altistunut tai joku perheenjäsen on altistunut. Asialle en mitään voi muuta kuin toivoa että ihmiset lataisivat sen käyttäisivät sitä. Liikun muutenkin mahdollisimman vähän, vain pakolliset. Niitäkin on aika paljon viisihenkisessä perheessä jossa toinen aikuinen on liikuntarajoitteinen auto onnettomuuden jälkeen. Tuntuu pahalta vaikka ymmärrän että osa kommenteista on provoja.

Vierailija
595/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hankin älypuhelimen niin puhelimen kuljetus mukana loppui. Se on liian iso ja raskas taskussa, jätän aina kotiin enkä viitsi ottaa laukkua yksinomaan sen takia. Oon niin vanhanaikainen etten edes välitä olla kokoajan tavoitettavissa. Ei siitä sovelluksesta ole hyötyä mulle kun en liiku juuri puhelimen kanssa. Mitä se edes mua auttaa jos saan aikojen päästä ilmoituksen altistumisesta? Turhat asioinnit minimiin, ei mikään sovellus suojaa.

Vierailija
596/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
597/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riskiryhmään kuuluvana lueskelen palstaa huolissani. Minulle olisi erittäin tärkeä tietää jos olen altistunut tai joku perheenjäsen on altistunut. Asialle en mitään voi muuta kuin toivoa että ihmiset lataisivat sen käyttäisivät sitä. Liikun muutenkin mahdollisimman vähän, vain pakolliset. Niitäkin on aika paljon viisihenkisessä perheessä jossa toinen aikuinen on liikuntarajoitteinen auto onnettomuuden jälkeen. Tuntuu pahalta vaikka ymmärrän että osa kommenteista on provoja.

http://pjarvinen.blogspot.com/2016/07/vaistatko-robottiautoa.html

Vierailija
598/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin turha sovellus:

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006627569.html

Millä tavalla turha? Latasin sovelluksen 7 päivää sitten, sain altistuksesta ilmoituksen, minulla ei ole oireita, mutta välttelen ihmisiä varmuuden vuoksi siksi että saatan olla sairastunut ja oireet voivat alkaa vasta viikon päästä.

Jos en tietäisi altistuksesta, saattaisin levittää tautia tietämättäni ympäriinsä. Nyt tiedän varoa ja tarkkailla oloani.

Millä tavalla siis turha?

Vierailija
599/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No VARMAAN KUULUU SULLE!!!

Vierailija
600/1016 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hankin älypuhelimen niin puhelimen kuljetus mukana loppui. Se on liian iso ja raskas taskussa, jätän aina kotiin enkä viitsi ottaa laukkua yksinomaan sen takia. Oon niin vanhanaikainen etten edes välitä olla kokoajan tavoitettavissa. Ei siitä sovelluksesta ole hyötyä mulle kun en liiku juuri puhelimen kanssa. Mitä se edes mua auttaa jos saan aikojen päästä ilmoituksen altistumisesta? Turhat asioinnit minimiin, ei mikään sovellus suojaa.

Auttaa ettet levitä mahdollista tautia eteen päin. Mutta koska minäminäminä niin ethän sinä sillä tiedolla mitään tee oletko altistunut, mutta joku muu haluaisi ehkä välttää saamasta taudin sinulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä