IS Kirsi Hytönen, 62, tarvitsee paljon seksiä
Mitä mieltä tästä? Erittäin kypsä nainen hakee nuoria miehiä.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä nuoret miehet pystyvät siihen nähdessään ne pisamaiset allit ja kaulaheltat? Sori, jos aiheutan pahoinvointia, mutta kysymys on aito?
Säkki päähän ja kumisaappaat jalkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitäkin miehiä on joille kelpaa mummunkin pesä, eli etsivät elämäänsä äidin syliä jota eivät muutoin saaneet.
Tai 20-vuotias nainen, jolla 50-vuotiaan vartalo.
Ei 20-vuotiaalla vielä kuulu olla selluliittia, raskausarpia tai ylipainoa.
Kun ikää tulee 30 niin alkaa aineenvaihdunta hidastua ja painoa tulee entistä helpommin.
Olin ihan kauhuissani, kun katsoin tuota ohjelmaa. 20-vuotiailla naisilla samanlainen vartalo ja iho kuin minulla 50-vuotiaana.
Kuinka tyhmiä ihmisiä tänne kirjoittaa? Rohkea nainen. Jutussa oli kyse paljon muustakin kuin miten tyhmät ihmiset asiat typistävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos "businessorientoitunut" 62 vuotias mies vaatisi avointa liittoa kolmekymppisten naisten kanssa, sanoisi että ei halua hoitaa vakavasti sairasta vaimoaan koska ei halua sellaista riippuvuutta, harrastaisi seksiä puolisonsa hautajaisjärjestelyiden aikana nuorempien aikana ja kehuskelisi sillä että kyllä seisoo, niin saattaisihan se "ravistella perinteitä" tai " herättää keskustelua".
Veikkaan että tämä ketju ei keiku täällä pitkään. Keskustelua saa olla vain keskustelijan itsensä määräämissä rajoissa. Sellaista se on ikäkeskustelu.
Voisitko sanoa, miksi on jotenkin parempi tai hyväksytympää että 60v nainen hakee seuraa komeista 30-vuotiaista miehistä kuin että 60v mies hakee seuraa hyvännäköisistä 30-vuotiaista naisista?
Mikä Kirsin toimissa on "voimauttavaa"?
No eihän se olekaan, vaan noloa pelkästään. Kehuttiinko tuossa edellisessä, miten upeaa naisen toiminta on?
eri[/quote
Voimauttavaa? Haistakaa paska!
Kirsi on pervo rietas nainen, joka hakee seuraa lastensa ikäisistä...
Kirsihän voisi olla ikänsä puolesta 30-vuotiaan nuoren miehen äiti.
Hyi helvetti. Jos tässä joku ansaitsi kuolla, niin se on Kirsi, ei hänen viaton aviomiehensä. Minä haukun Kirsiä samanlaiseksi kauheaksi paska-ihmiseksi jkuin joku haukkuisi sitä jotain vastaavalla tavalla tekevää 62-vuotiasta miestä. Onhan tilanne
. Minä olen nainen ja minun mielestäni 60-vuotias mies, joka hakee seuraa 30-vuotiaasta naisesta on parempi ja hyväksyttävämpää kuin jos sukupuoliasetelma on toisin päin.
60-vuotiaat miehet on yleensä komeita ja seksikkäitä ( ainakin monet julkkiset ja kyllähän niitä taviksissakin on ).
On tietenkin nuoret miehetkin mielestäni tosi söpöjä ja ihania mutta ehkä eri tavalla.
60-vuotiaat naiset taas on yleensä pervoja ja riettaita ja muuten kauheita ihmisiä, niinkuin Kirsi Hytönen.
Tosin Tietty Ikäero on kyllä sama riippumatta sukupuoli- asetelmasta ( siitä onko vanhempi tai nuorempi osapuoli mies tai nainen.
T. Nainen 897
p.s. Jos tässä joku on voimauttavaa, niin se on minun toiminta.
Olen ihminen, joka kannattaa ja puolustaa feminismiä ja oikeastaan samalla myös sukupuolten välisten tasa-arvoa, niin kielellistä tasa-arvoa kuin sen soveltamista toimintaan ja tekoihin,
eivätköhän nuoret muehet ole ihan vapaaehtoidedti Hytösen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitäkin miehiä on joille kelpaa mummunkin pesä, eli etsivät elämäänsä äidin syliä jota eivät muutoin saaneet.
Tai 20-vuotias nainen, jolla 50-vuotiaan vartalo.
Ei 20-vuotiaalla vielä kuulu olla selluliittia, raskausarpia tai ylipainoa.
Kun ikää tulee 30 niin alkaa aineenvaihdunta hidastua ja painoa tulee entistä helpommin.
https://img.ilcdn.fi/nNxu09Yl2UG9dQCDY0GW8ASC7S4=/full-fit-in/2048x0/im…
Eiköhän joku paperiton paviaani pysty auttamaan.