IS Kirsi Hytönen, 62, tarvitsee paljon seksiä
Mitä mieltä tästä? Erittäin kypsä nainen hakee nuoria miehiä.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Olen ollut 70v naisen kanssa silleen.
Satojen naisten kokemuksella voin sanoa että tiukkuudessa pesi monen kolmekymppisen siiderivalaan mennen tullen..Oliko elossa?
Ja oliko kiva vedellä rutikuivaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos alle kolmikymmpinen mies haluaa yli 60 naista mistä on kyse? Vaihtaako tässä raha omistajaa vai mitä tämä on?
Mamma, mamma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kumpi yrjöttää enemmän, tuo Kirsi vai ne nuoret miehet, jotka sen kanssa on? Jos olisin itse nuori nainen, tieto siitä, jollain nuorella miehellä on tuon kanssa ollut jotain, olisi kyllä todellinen turn-off. En haluaisi olla edes samassa rakennuksessa semmoisen miehen kanssa.
Olet vain kateellinen Kirsin seksuaalisesta vetovoimasta.
Mikä siinä vanhassa viehättää ?
Sipaisu liukkaria ja paneen, kyllä kävis.
Vierailija kirjoitti:
Sipaisu liukkaria ja paneen, kyllä kävis.
Meneekö eläimetkin? Entä vainajat?
Olen Kirsin ikäinen ja sinkku. Minusta hänellä on vapaus elää niin kuin haluaa. Luin koko artikkelin ja uskon ymmärtäneeni jotain hänen taustastaan.
Elämäniloinen, nuorekas nainen, ei mikään vamppi/puuma/miestennielijä.
Kirsi toivoisi löytävänsä kumppanin parisuhteeseen eli "ympäriinsä paneskelu" ei ole hänen juttunsa.
Miksi vanhemman naisen seksuaalisuus on niin tabu, sopimaton ja vaiettava asia? Sitä hänkin kysyy. Eihän samanikäisen miehenkään halu ole. Se, etyei enää voi saada lapsia, ei tarkoita aseksuaalisuutta. Aina olen myös ihmetellyt näitä juttuja kuivista hiekkavaginoista. Minä en tarvitse liukasteita vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen Kirsin ikäinen ja sinkku. Minusta hänellä on vapaus elää niin kuin haluaa. Luin koko artikkelin ja uskon ymmärtäneeni jotain hänen taustastaan.
Kirsi toivoisi löytävänsä kumppanin parisuhteeseen eli "ympäriinsä paneskelu" ei ole hänen juttunsa.
Miksi vanhemman naisen seksuaalisuus on niin tabu, sopimaton ja vaiettava asia? Sitä hänkin kysyy. Eihän samanikäisen miehenkään halu ole. Se, etyei enää voi saada lapsia, ei tarkoita aseksuaalisuutta. Aina olen myös ihmetellyt näitä juttuja kuivista hiekkavaginoista. Minä entarvitse liukasteita vieläkään.
Luuleeko se sairas pervo nainen löytävänsä kumppanin lastensa ikäisistä..! Hyi helvetti!
onko neitsyt ja sheivaamaton ja tatuton, jollei kaikkia noita niin en ala
Mua voisi kiinnostaa, vaan kiinnostaisiko häntä nuorempi nainen?
T. Bi-nainen
Kyllä tuon ikäisen naisen haaveet tulee liittyä tulevan vanhainkodin löytämiseen eikä enää seksiin. Ei ole normaalia. Miesten kohdalla asia tietenkin on eri.
Käyttäjä7977 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemman naisen seksuaalisuus on niin tabu, sopimaton ja vaiettava asia? Sitä hänkin kysyy. Eihän samanikäisen miehenkään halu ole. Se, etyei enää voi saada lapsia, ei tarkoita aseksuaalisuutta. Aina olen myös ihmetellyt näitä juttuja kuivista hiekkavaginoista. Minä entarvitse liukasteita vieläkään.
Luuleeko se sairas pervo nainen löytävänsä kumppanin lastensa ikäisistä..! Hyi helvetti!
Voisin olla hänen lapsensa ikäinen ja olen nainen. Kelpaisi. Olen sivistynyt, hoikka, ok-näköinen ja fiksu. Tosin häntä ei todennäköisesti naiset kiinnosta. Harvempia naisia kiinnostaa naiset muutenkaan.
T. Nainen 35+, Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvia kiimamummosta?
Google on ystäväsi. Itse kiinnostuisin ihan kybällä. Hyvännäköinen nainen.
T. N35+
Ihana Kirsi! Melkoinen seksipommi!
Höpö höpö. Naiset eivät koskaan tahdo seksiä ollenkaan. Eivät ole ikinä halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kumpi yrjöttää enemmän, tuo Kirsi vai ne nuoret miehet, jotka sen kanssa on? Jos olisin itse nuori nainen, tieto siitä, jollain nuorella miehellä on tuon kanssa ollut jotain, olisi kyllä todellinen turn-off. En haluaisi olla edes samassa rakennuksessa semmoisen miehen kanssa.
Minua yrjöttää Kirsi. Kirsihän voisi olla ikänsä puolesta nuorten miesten äiti ja on siksi melkein pedofiili ( ei onneksi ihan pedofiili, mutta jonkilainen pervo nainen kuitenkin, joka
haluaa suhteen lastensa ikäisten kanssa) Hyi helvetti.
Ne nuoret miehet on joko hyväksikäytettyjä nuorukaisia, joita vanha rietas nainen lähenteli, tai sitten jos ne nuoret miehet oikeasti tykkää siitä suhteesta, niin siinä tapauksessa
Nuorilla miehillä on jonkilaisia ongelmia vanhempiensa kanssa... Miksi muuten joku nuori mies haluaisi seurustella äitinsä ikäisen naisen kanssa.
. Hyi helvetti
T. Nainen789
Jos joku pervo vanha nainen koskisi minun poikaani, minä todennäköisesti
antaisin sille pervolle naiselle turpiin
Surullista tämä seksin tuputtaminen joka tuutista. Tämä aikakausi muutenkin ihannoi ahneutta, perversioita ja kaikenlaista moraalittomuutta, tosin söpön pinkkiin ja "viattomaan" kermakuoreen käärittynä.
O tempora, O mores!