Vieläkö joku katsoo Ylen Aamu-tv:tä, kun Maikkarin Aamu-tv on niin paljon laadukkaampi?
Uudistusten jälkeen Ylen Aamu-tv on ollut pelkkää turhaa höttöä. Maikkarin uutiset ovat pidemmät ja muutenkin uutisten välillä aiheet uutisia, eikä lifestyleä kuten Ylellä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitä en katso mitään mistä on pakko maksaa. Kummaa holhousta. Siihen nähden katson vaikka muutaman jonkun muun maksaman mainoksen. Yle kortille niin saa ne nauttia ketkä haluaa.
Onkoha missään muualla moista pakkovero systeemiä yhden tv yhtiön takia vai ihan suomalainen erikoisuus?
En ikinä katso maikkarin aamu-tv:tä. Puopolo on pelottava. On sellainen tunne, että se voi räjähtää minä hetkenä hyvänsä. Ylen aamu-tv huomattavasti leppeämpi ja rauhallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainoksia katsot? Voi luoja, noh, kukin tyylillään.
Vinkiksi sulle, että ne mainokset voi mykistää laittamalla äänen pois. Parempi se kuin katsoa pelkkää hömppää Yleltä.
Herrasiunaa, tollot istuu kaukkari kädessä mykistämässä kaupallista paskaa. Joopa joo.
Teen aamulla montaa asiaa ja YLE on päällä, en minä ala mainoksia kyttäämään.
En koskaan katso mainoskanavia, joskus jonkun elokuvan talletan ja katson ehdottomasti ilman mainoksia, ja jonkun huvila ja hyyssi tyyppisen ohjelman, mutta en ainuttakaan mainosta.
Muu mainoskanavapaska saa puolestani olla rauhassa.
Ohis
ja katsot mielummin turhaa hömppää kuin muutamaa mainosta? Laita se telkkaria kiinni.
Mutta enhän minä muuten voisi tietää mitä hyvää on tarjouksessa tai mikä auto tai pikkuhousunsuoja on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkiksi sulle, että ne mainokset voi mykistää laittamalla äänen pois. Parempi se kuin katsoa pelkkää hömppää Yleltä.
Herrasiunaa, tollot istuu kaukkari kädessä mykistämässä kaupallista paskaa. Joopa joo.
En koskaan katso mainoskanavia, joskus jonkun elokuvan talletan ja katson ehdottomasti ilman mainoksia, ja jonkun huvila ja hyyssi tyyppisen ohjelman, mutta en ainuttakaan mainosta.
Ohisja katsot mielummin turhaa hömppää kuin muutamaa mainosta? Laita se telkkaria kiinni.
Mainokset ne vasta turhaa hömppää onkin, kokoajan jotain rantabaari, ex on the beach tai muuta realitypaska ohjelmiaan mainostavat ja siinä sivussa jotain propagandamainosta jossa yritetään katsojaa syyllistäen laittaa ostamaan sähköautoja tai jotain soija ym. paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä en katso mitään mistä on pakko maksaa. Kummaa holhousta. Siihen nähden katson vaikka muutaman jonkun muun maksaman mainoksen. Yle kortille niin saa ne nauttia ketkä haluaa.
Onkoha missään muualla moista pakkovero systeemiä yhden tv yhtiön takia vai ihan suomalainen erikoisuus?
Pohjois-Korea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisja katsot mielummin turhaa hömppää kuin muutamaa mainosta? Laita se telkkaria kiinni.
Mainokset ne vasta turhaa hömppää onkin, kokoajan jotain rantabaari, ex on the beach tai muuta realitypaska ohjelmiaan mainostavat ja siinä sivussa jotain propagandamainosta jossa yritetään katsojaa syyllistäen laittaa ostamaan sähköautoja tai jotain soija ym. paskaa.
Yhtään mainosta ei tule kun katson Maikkarin uutiset. Paljon laadukkaammat kuin Ylen. Sulla on asenneongelma.
Kannattaa kokeilla uutta maikkaria jos ei vielä ole katsonut.
Ei ehdi aamulla telkkaria katsella.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä katso maikkarin aamu-tv:tä. Puopolo on pelottava. On sellainen tunne, että se voi räjähtää minä hetkenä hyvänsä. Ylen aamu-tv huomattavasti leppeämpi ja rauhallisempi.
Puopolo on pelottava?? Pelottaako sinua, että Puopolo puhkaisee kuplasi kertomalla jonkun ikävän tosiasian?
En katso telkkarista enää mitään muuta kuin lätkä- ja futispelejä. Mainoksia katson siis ainoastaan lätkän mm-kisojen aikana. Kaiken muun katseltavan etsin suoratoistopalveluista. Silti katsoisin mieluummin mainoksia kuin Ylenantoa.
Katson Areenan kautta Ylen Aamu-tv:tä, vaikka en asu edes Suomessa. En tykännyt uudistuksesta, mutta olen tottunut. Sopiva rytmi mun aamuihin ja tykkään Jälkiviisaista, Jälkihiestä ja muista Jälki-osioista vaikka harvoin olen samaa mieltä keskustelijoiden kanssa.