Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä eilisissä BB-ruoka-annoksissa oli kun niitä ei voinut syödä?
Kommentit (4)
Oliko lehtipihviä ja pepsiä, oliko??!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eivät tienneet mitä söivät niin muuttuvat täysin hysteerisiksi ruokia kohtaan. Liian fiiniä ravintolaruokaa useimmat annokset, tosiaan ilmeisesti aika hc makuelämys jos on tottunut vetämään lehtipihvin pepsillä. Lapsellista pelleilyä aikuisilta ihmisiltä.
Se suklaapuuro vaniljakastikkeella kuulosti varsinkin toooodella karmaisevalta. Piti oikein itkun kanssa syödä.
Alue: Aihe vapaa
Ei mitään. Niko ja Susanna vaan psyykkasivat itsensä johonkin FearFactor-tunnelmaan.