Totuus siitä mitä naiset todella haluavat miehiltä
Rahaa.
Jokainen rikas mies tietää, että ei ole mitään merkitystä onko komea, pitkä tai treenattu. Harva nainen sitä myöntää/tiedostaa, mutta jokainen rikas mies tietää, että kun nainen tajuaa miehen olevan todella rikas, niin naisen asenne muuttuu täysin. Äsken niin nyrpeä nirppanokka muuttuu nopeasti ihailevaksi koiranpennuksi.
Kommentit (19)
Tottakai maailmassa riittää naisia, joille raha on tärkein ominaisuus miehessä. Samoin riittää miehiä, joille tärkein ominaisuus naisessa on että nainen on nuori ja kaunis - vai luuletteko että ne rumat vanhat miljonäärimiehet on rakastuneet nuoren mallityttöystävänsä luonteeseen?
Samoin on miehiä jotka ovat naisten kanssa rahan vuoksi, ja naisia jotka ovat miesten kanssa miehen ulkonäön takia.
Suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan kuulu mihinkään näihin luokkiin, joten so? Mikä ap viestissäsi oli jotain uutta, vai kerrotko seuraavaksi että taivas on sininen ja vesi märkää? Ei kai kukaan ole kiistänyt sitä faktaa, että on olemassa kuvailemasi kaltaisia ihmisiä?
luulin et ne haluu tavaraa. höh, väärässä olin.
no mitä sitten? Jokainen mies muuttuu vikiseväksi silikonien edessä. Puntit on tasan?
minä haluan mieheltä luotettvauutta- rahaa tulee, kun mies on luotettava ja saa töitä ja pystyy pitämään työpaikkansa (ainakaan irtisanominen ei saisi jouhtua persoonasta)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:07"]
minä haluan mieheltä luotettvauutta- rahaa tulee, kun mies on luotettava ja saa töitä ja pystyy pitämään työpaikkansa (ainakaan irtisanominen ei saisi jouhtua persoonasta)
[/quote]
Meillä sai mies potkut, kun jäi liikaa kotiin sairaan lapsen kanssa. Paskan persoonan otin.
Miehelle kelpaa nainen kuin nainen, kunhan on edes vähän nuori ja jonkinlaista viattomuutta ja impeyttä jäljellä. On vaikeaa ajatella etteikö nainen aina halveksisi salaa tavallista miestä, koska naisen vaatimukset ovat niin erilaiset.
Naisten taso perustuu syntymässä saatuihin asioihin ja niiden ylläpitämiseen. Naisen arvo ei tule hienoista saavutuksista, vaan väärien tekojen välttämisestä. Miehen taas pitää koko ajan uudistaa itseään.
Aivan kuten nainen saa tietyn munasolupaketin jo elämän varhaisvaiheessa, ja ne möllöttävät hiljaa kehon sisällä ja ajan kanssa haihtuvat pois. Mies taas rakentelee jatkuvasti uusia siemeniä loppuun asti.
Kyllä on tuore aihe! Voisitko ensi kerralla laittaa vaikka nimimerkkisi heti otsikkoon niin en vaivautuisi avaamaan ollenkaan, lassukka?
Kiitos.
Minä haluan olla onnellinen.
2mieluummin kuusen alla miehen kanssa jota rakastan kuin linnassa miehen kanssa josta en välitä"
Tiedän että moni nainen valitsee toisin, minä en.
Nytkin koko ajan miehet tarjoavat minulle lomamatkoja sinne ja tänne, en haaveile sellaisesta.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 09:19"]
Minä haluan olla onnellinen.
2mieluummin kuusen alla miehen kanssa jota rakastan kuin linnassa miehen kanssa josta en välitä"
Tiedän että moni nainen valitsee toisin, minä en.
Nytkin koko ajan miehet tarjoavat minulle lomamatkoja sinne ja tänne, en haaveile sellaisesta.
[/quote]
Tuksu :D
mies ja vaimo on puhtoinen ja paras, kun menee naimisiin- mutta TOTUUS paljastuu kun tulee ensimmäiset pulmat- joista tulee joka parisuhteessa ennemmin tai myöhemmin, kuten elämässä yleensä
Niin, jotkut naiset voi halutakin rahaa mieheltä.
Jotkut rakkautta.
Tai seksiä.
Turvaa.
Meitä kun on niin erilaisia ihmisiä.
Jotkut naiset ne ei halua miehiä ollenkaan.
Ajatella.
Joopa joo!! Minulla on itselläni varsin riittävä toimeentulo, ollut aina. Joten haluan mieheltä hellyyttä, huomioita, rakkautta ja ihmisen ketä itse saan rakastaa!
Aivan, ei tarvitse olla kuin pimpura ja jo kelpaa miehille. Ja sehän kaikilta löytyy.
Mäpä haluan kuulkaa kaiken. Ja olen saanutkin.
Jaa, itse pystyn elättämään itseni ja lapsemme ja olen elättänyt koko perheen kun mies on ollut hoitovapaalla (jotka on jaettu suurin piirtein tasan joka lapsesta). Melkein kaikilla tuntemillani pariskunnilla on näin, tosin poikkeuksia löytyy kumpaankin suuntaan, eli tunnen suurituloisia naisia, jotka elättävät esim. opiskelevaa miestä ja miehiä, jotka elättävät työtöntä naista.
No kyllä se raha tekee miehen jotenkin haluttavammaksi. Ainakin omalla kohdalla. Mutta aina on ollut niin paljon valinnan varaa, että voin rauhassa valita.
Totuus siitä mitä MINÄ haluan mieheltäni: Seksiä ja kotihommia. Pyöränkumin paikkausta ynnä muuta. Ja läheisyyttä.Jalkojen rasvausta ja hierontaa sekä hartia ja selkä hierontaa. Jos näitä ei tipu niin saa mennä.
No jaa-a. Ap, tiedätkös - osa naisista on varakkaita itsekin. Minullakin on hyväpalkkainen duuni, ansaitsen enemmän kuin mieheni. Rahalla ei minuun tehdä vaikutusta, vaan sivistyksellä, huumorintajulla ja rehdillä luonteella.
Joten muotoilehan otsikkosi uudestaan: totuus siitä, mitä OSA naisista miehiltä haluaa...
Minä haluan ainakin näitä, ihan rehellisesti:
- turvaa. Niin henkistä, fyysistä kuin taloudellistakin. Kaikkein parasta on, kun mies voi ottaa syliin ja sanoo, ettei ole mitään pelättävää, kyllä asiat järjestyvät. Eikä tarvitse mennä pimeän katsomaan mikä siellä kolahti, kun mies tekee sen.
- Ihmistä, joka rakastaa ja jota minä saan rakastaa. Ystävyyttä ja kumppanuutta, joka kestää koko elämän, vaikka vaihtelevia aikoja on.
- Isän lapsillemme
Onko ap saanut miehiltään jo rahat pois?