Mihin mun lapsi viedään jos joudun sairaalaan?
Tilanne siis se, että minulla ja lapsella kummallakin todettu tänään korona. Olen totaali yksinhuoltaja.. mulla ei ole ketään joka auttaisi. Mulla on sellainen sairaus, että korona voi olla hengenvaarallinen mulle. Tällä hetkellä ollaan siis kotona, mutta mulla nyt jo vaikeuksia hengittämisen kanssa. Aloin miettimään, että jos tilanteeni pahenisi ja joutuisin sairaalaan hoitoon niin minne lapseni vietäisiin? Hänen vointi on ihan ok, vähän vain kurkku kipeä.. mutta eihän kukaan voi lastani hoitaa sairaalassa oloni ajan, koska muuten hoitajakin sairastuisi koronaan. Onko kellään tietoa mitä tällaisessa tilanteessa tapahtuisi? Normaalitilanteessa jos ei olis koronaa ja vaikka joutuisin auto-onnettomuuteen ja sairaalaan niin silloinhan sossut hakisi lapsen johonkin hoitoon siksi ajaksi. Mutta entäs nyt kun lapsella korona.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Porvoolainen äiti ja lapsi tarina.
Ja kyytipoikana porvoolainen korona.
Jos korona on hengenvaarallinen niinkuin ap sanoo, hän olisi jo sairaalahoidossa ja tarkkailussa.
Hän ei pystyisi hoitamaan ja ruokkimaan pientä lasta, koska jos on jo perussairaus olemassa, niin korona vie kyllä voimat ja tekee olon heikoksi.
Pelkkää palturia koko tarina!
Etkö vielä puolessa vuodessakaan ole oppinut, että korona oireilee eri asteisesti? Isoin osa ei saa sitä rajuinta veriota, joka vielä hetkessä sairaalahoitoon. Ei, vaikka olisi perussairaus taustalla.
Porvoolainen äiti ja lapsi tarina.
Ja kyytipoikana porvoolainen korona.
Jos korona on hengenvaarallinen niinkuin ap sanoo, hän olisi jo sairaalahoidossa ja tarkkailussa.
Hän ei pystyisi hoitamaan ja ruokkimaan pientä lasta, koska jos on jo perussairaus olemassa, niin korona vie kyllä voimat ja tekee olon heikoksi.
Pelkkää palturia koko tarina!