Loistavaa! Yli puoli miljoonaa Koronavilkkua ladattu
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Puoli miljoonaa idioottia joita yksityisyys ei kiinnosta.
Nämä valehtelijat tulisi saattaa oikeuteen
Latasin juuri äsken. Hieno sovellus. Saako sillä alennusta kaupoissa, jos näyttää ruutua kaupassa? Esim. Vr voisi antaa lopuista 39% alennuksen ja hsl myös... Koska käytän korona vilkkua.
Latasin juuri.
Työluuriin ei vielä saa kun iphone ja siihen ei ilmeisesti appi vielä ole ladattavissa.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä valehtelu.
Ja total shit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä valehtelijat tulisi saattaa oikeuteen
Miksi? Mitä haittaa siitä on ettei sovellusta käytä? Toisin sanoen mikä hyöty siitä on?
Jos ylläoleva on oikeassa ja sovellus vastoin mitä kertoo kertoo kerää tietoa niin miksi hänet pitäisi haastaa oikeuteen? Ja jos sovellus ei kerää laitteen paikannustietoja, mitö se sanoo ettei tee, niin mikä hyöty siitä on?
Vierailija kirjoitti:
Latasin juuri äsken. Hieno sovellus. Saako sillä alennusta kaupoissa, jos näyttää ruutua kaupassa? Esim. Vr voisi antaa lopuista 39% alennuksen ja hsl myös... Koska käytän korona vilkkua.
Tai edes ilmaisen maskin per matka. Sitten voisin minäkin alkaa käyttää. Nyt en näe hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Saat kanta-asiakasetuja, kun olet käynyt vähintään kolme kertaa koronatestissä. Pehmeämmän testitikun ja näytteenottaja hymyilee. Kymmenestä testistä pääset hopeatasolle, jossa testissä tarjotaan myös kahvit.
Kulta- ja platinatason edut vielä kehitteillä. Myös koko perheen bonukset tulossa!
Ei tule Ikinä sovellus minun puhelimeeni.
Vierailija kirjoitti:
Latasin juuri.
Työluuriin ei vielä saa kun iphone ja siihen ei ilmeisesti appi vielä ole ladattavissa.
Latasin itse
https://koronavilkku.fi/
Linkistä
Vierailija kirjoitti:
Latasin juuri.
Sen saa myös iPhoneen mutta jostain syystä sitä ei löydy appstroressa haulla vaan se linkki pitää etsiä Googlen kirjoittamalla esim. koronavilkku iphone. Sain sen sitä kautta ladattua omaani.
Vierailija kirjoitti:
Latasin juuri.
Itse ainakin olen kyllä saanut ladattua iPhoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Latasin juuri.
Sen saa myös iPhoneen mutta jostain syystä sitä ei löydy appstroressa haulla vaan se linkki pitää etsiä Googlen kirjoittamalla esim. koronavilkku iphone. Sain sen sitä kautta ladattua omaani.
Kiitos vinkistä.
Nyt odotetaan käyttäjäkokemuksia.
Että mitä riesaa siitä on käyttäjälle.
Tämmöset vilkut on turhia maassa jossa turvallisuusmääräykset on velttoja suosituksia.
Kertokaa jo joku jos tosta on mitään hyötyä! Ilmeisesti ei kun noi kantisaletkin vaan vitsi.
Vierailija kirjoitti:
ei toimi sijaintidatalla vaan bluetoothilla. Vaikutus yksityisyyteen sama kuin bluetooth-kuulokkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt odotetaan käyttäjäkokemuksia.
Että mitä riesaa siitä on käyttäjälle.Tämmöset vilkut on turhia maassa jossa turvallisuusmääräykset on velttoja suosituksia.
No jos itse saisin tiedon että oon mahdollisesti altistunut niin muuttaisin ainakin käytöstäni sen perusteella ja jättäisin ainakin esim. isot häät ja vastaavat väliin.
Mä en tajua tätä. Ihminen jolla todetaan korona saa koodin. Eikö tuollaisen pitäisi pysyä karanteenissa kotona eikä pyöriä kylillä? Ja jos on niin vastuuton niin miksi hän moista asiaa tiedottaisi korona-apilla? Selittäkää mulle tämä nyt.
Olettekokatsoneet mitä oikeuksia sovellutuksella on puhelimeenne?
Ja miksi se tarvitsee bluethoothin?
Annan aplille korkeintaan 3 vkoa elinaikaa.