Oletko tällä hetkellä flunssainen?
Itselläni alkoi tänään nenä vuotaa ihan tosissaan, myös kurkku karhean oloinen. En kyllä yllättynyt koska lapsilla oli samat oireet viikonloppuna. Tämä onkin eka kerta tän koronan aikana kun ollaan kipeitä.
Kommentit (24)
Kyllä. Ei kuumetta vielä. Töissä oli työkaveri flunssassa, sieltä lie saanut.
Olen vielä lievästi, alkoi perjantaina. Myös vanhempani ja isoäitini ovat flunssassa.
2 viikkoa sitten oli pieni flunssa ja nyt keuhkoputkentulehdus. Kyllä huomaa että syksy on alkanut, aina sama homma. Ennen tätä sairastelua olin viimeksi viime vuonna kipeä.
Välillä kropassa tuntuu kuin olisi tulossa kipeäksi, mutta menee ohi. Välillä kans kipua keuhkoputkes, mut sekin menee ohi. Sahaa oudosti terveen ja oireiden välillä. Kroppa ei osaa päättää mitä ollaan. :D
En, mutta naapuri on yskinyt useamman tunnin ihan tauotta. Ihana kerrostaloelämä.
Toivottavasti olisi vaikka vaan tupakkayskä. Mutta yskittääkö se koko ajan ?
Joo, vähän on nuhaa ja yskää. Muksut olivat juuri flunssassa joten olen varmaan saanut heiltä tartunnan.
Ja ei, testeissä ei olla käyty eikä käydä.
Kyllä olen.
Nenä vuotaa ja päätä särkee, kurkkuunkin koskee vähän.
En kuitenkaan mene testeihin.
Koska seudullamme ei ole koronaa, en ole käynyt missään muualla kuin töissä ja kaupassa viimeiseen kahteen viikkoon. Olen noudattanut kaikkia ohjeita, turvavälejä sun muita.
Töissä ei ole ketään joka olisi altistunut taudille, ei ulkomailta tulijoita, juhlissa käyneitä tms-
Täällä on kuitenkin alkanut sitä ns. syysflunssaa esiintymään, joten arvelen että tämäkin on sitä.
En enää, sairastin flunssan jo. Pientå yskää jäi.
Parhaillaan on kova flunssa, keuhkoputkentulehdus. Koronatesti negatiivinen.
On aika kovakin flunssa. Tänään olen ollut ihan petipotilaana. En mene testiin, mutta jään omaehtoiseen karanteeniin. Onneksi on muutenkin kokonaan etätyö.
On flunssaa koko perheellä. Koronatestit negatiivisia.
En ole!
Sairastin koronaa kaksi kuukautta keväällä ja käytän maskia ihan siksikin koska asia on vakava.
Helsingissä on tällä hetkellä flunssaa, jossa todella vuotava nenä, kurkku erittäin kipeä, kuumetta max. 37,5, vatsakin ripulilla
Mitä luulette, saadaanko koskaan kehitettyä lääkettä / rokotetta, joka torjuisi kaikki flunssavirukset? Ah, se olisi ihanaa. 😫
Olen. Testissä kävin ja tulos ei vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Joo, vähän on nuhaa ja yskää. Muksut olivat juuri flunssassa joten olen varmaan saanut heiltä tartunnan.
Ja ei, testeissä ei olla käyty eikä käydä.
Miksi ette?
Varma syksyn merkki: flunssa. 🥴🤒🤧🥱👎🏻
Hämeenlinnassa myös flunssas ja sain vatsatautia liikkeellä.
Tosi moni tuttu sairaana lapsineen.
Joo meillä lapsella flunssa ja itsellä noussut iltaa kohden lämpö 37 asteeseen. Kauhee väsymys ja nenä tukkoinen. Yritän huomenna saada aikaa testiin..