Mette Mannonen on varmasti jonkun sortin vampyyri kun ikääntyminen ei näy edes kaulasta! En tajua
Minä näytän 42-vuotiaana rupsahtanemmalta kuin Mette...
Kommentit (22)
Metellä on hyvät geenit ja nukkuu paljon. Mielestäni Mette näyttää kolmekymppiseltä.
Onhan se ihmeellistä että hoikka ja hyväkuntoinen ihminen säilyy hoikkana ja hyväkuntoisena.
Jep, muistan Miten jo ala-asteen kolmosluokalta asti, ja olen jo itse kohta 30-vuotias. Kuinka vanha hän oikein on? Näyttää ihan samalta kuin 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jep, muistan Miten jo ala-asteen kolmosluokalta asti, ja olen jo itse kohta 30-vuotias. Kuinka vanha hän oikein on? Näyttää ihan samalta kuin 20 vuotta sitten.
Siis *Meten. Uus puhelin, joka korjailee sanoja oman mielensä mukaan. Pakko nyt selvittää, miten saan tuon pois päältä.
Mette on Liisa Rintaniemeä vanhempi. Mette näyttää ikäistään paljon nuoremmalta, Liisa ikäiseltään, vaikka Liisakin on kaunis.
Mette on vain neljä vuotta Maija Lehmusvirtaa nuorempi.
Piti googlettaa, 47 vuotta! Ei voi olla totta. Ajattelin että olisi noin 35v ja siltikin nuorekkaan näköinen.
Mette on samanikäinen kuin Piia Pasanen ja Maria Jungner.
Mette on lapseton eikä ole miestäkään riesana. Kyllä raskaudet ja synnytykset vaan kuluttaa naista.
Niin ei uskois että on 62-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Piia näyttää päälle 50-vuotiaalta suonikkaine jalkoineen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihmeellistä että hoikka ja hyväkuntoinen ihminen säilyy hoikkana ja hyväkuntoisena.
Hoikka ja hyväkuntoinen näyttää kyllä usein naamastaan vähintään ikäiseltään, usein vanhemmaltakin. Vanhemmiten kun sitä rasvaa lähtee kasvoista muutenkin. Puhun kokemuksesta.
Mette on kyllä poikkeuksellinen yksilö.
Mette on niin positiivinen ja ihana. Se on kattokaa mammat niin että se teidän ruma luonne vanhentaa nopeasti.
Mä olen 46-vuotiaana yhtä rypytön mutta valitettavasti mun salaisuus on sairaalloinen ylipaino: naamakin pullea laardista niin ei mene rypyille... harvoin näkee Meten tapaan hoikkia, kasvoista rypyttömiä ikäisiään naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piia näyttää päälle 50-vuotiaalta suonikkaine jalkoineen.
Onhan Pasanen harvinaisen nätti 47-vuotiaaksi. Ihan ikäiseltään näyttää.
metellä ferritiinit ja kilpparit kunnossa.
Ja d-vitamiinit .
Ja tähän voit laittaa oman tekosyysi.
Anorektikko. Todistetusti nälässä pysyminen hidastaa vanhentumista.
Robotoidi. Kuten Jenni Haukiokin.