Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paras kasvisruoka, jota olet koskaan tehnyt tai syönyt.

Vierailija
30.09.2013 |

Näin lihattoman lokakuun kunniaksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvispizza on hyvää.

Vierailija
22/29 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falafelit, kikhernepihvit, kasviskevätkääryleet, kasvissosekeitto, papu-riisipata seuraavana päivänä runsaassa öljyssä paistettuna :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin kysyisi, mikä on parasta ruokaa... Liikaa vaihtoehtoja. Yksi ystävä tekee tosi hyviä intialaisia ruokia. Varmaan kaikkia kasvisruokia on enemmän ja vähemmän onnistuneita versioita.

Vierailija
24/29 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein juuri viikonloppuna todella hyvaa punajuuri-vuohenjusstopastaa Hesarin ohjeen mukaan.

Suosittelen.

Vierailija
25/29 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kukkakaali- tai parsakaalisosekeitto ilman liikoja mausteita, että kaalin aromi pääsee esiin. Keitetty kananmuna silpuksi päälle ja jos lihanhimo kuitenkin iskee, niin rapeaksi paistettu pienitty pekoni on hyvä sopan höyste.

Kukkakaalista saa muuten myös erinomaisen korvikkeen perunamuussille. 

Vierailija
26/29 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 16:34"]

Pähkinä-tryffelitäytteiset, itsetehdyt raviolit. Vei kielen mennessään!

[/quote]

Saisko tähän täytteeseen reseptin myös!

Vierailija
27/29 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varanasissa katukeittiossa syoty ruoka pari kevatta ja talvea sitten... se oli maailman herkullisinta kasvisruokaa. Ja yleensakin Intiassa syodyt kasvisruoat. Kylla maissa missa on pitkat kasvissyonnin perinteet, tiedetaan, miten sita tehdaan! Mmmmm... haluun takas sinne!

Vierailija
28/29 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hehkuttanut täällä useaan kertaan tätä ruokaa, jota oon tehnyt suunnilleen 2 kertaa viikossa siitä asti, kun olen tämän reseptin bongannut. Italialainen pasta-papu-pata:

http://blogit.hs.fi/kauhaajarakkautta/2013/08/13/pimeneviin-iltoihin-pasta-e-fagioli/

Vierailija
29/29 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin Barcelonassa ihan mahtavan kasvishampurilaisen, se oli yksi parhaista aterioista koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi