G: Paras kasvisruoka, jota olet koskaan tehnyt tai syönyt.
Kommentit (29)
Falafelit, kikhernepihvit, kasviskevätkääryleet, kasvissosekeitto, papu-riisipata seuraavana päivänä runsaassa öljyssä paistettuna :P
Vähän sama kuin kysyisi, mikä on parasta ruokaa... Liikaa vaihtoehtoja. Yksi ystävä tekee tosi hyviä intialaisia ruokia. Varmaan kaikkia kasvisruokia on enemmän ja vähemmän onnistuneita versioita.
tein juuri viikonloppuna todella hyvaa punajuuri-vuohenjusstopastaa Hesarin ohjeen mukaan.
Suosittelen.
Itse tehty kukkakaali- tai parsakaalisosekeitto ilman liikoja mausteita, että kaalin aromi pääsee esiin. Keitetty kananmuna silpuksi päälle ja jos lihanhimo kuitenkin iskee, niin rapeaksi paistettu pienitty pekoni on hyvä sopan höyste.
Kukkakaalista saa muuten myös erinomaisen korvikkeen perunamuussille.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 16:34"]
Pähkinä-tryffelitäytteiset, itsetehdyt raviolit. Vei kielen mennessään!
[/quote]
Saisko tähän täytteeseen reseptin myös!
Varanasissa katukeittiossa syoty ruoka pari kevatta ja talvea sitten... se oli maailman herkullisinta kasvisruokaa. Ja yleensakin Intiassa syodyt kasvisruoat. Kylla maissa missa on pitkat kasvissyonnin perinteet, tiedetaan, miten sita tehdaan! Mmmmm... haluun takas sinne!
Mä oon hehkuttanut täällä useaan kertaan tätä ruokaa, jota oon tehnyt suunnilleen 2 kertaa viikossa siitä asti, kun olen tämän reseptin bongannut. Italialainen pasta-papu-pata:
http://blogit.hs.fi/kauhaajarakkautta/2013/08/13/pimeneviin-iltoihin-pasta-e-fagioli/
Mä söin Barcelonassa ihan mahtavan kasvishampurilaisen, se oli yksi parhaista aterioista koskaan.
Kasvispizza on hyvää.