Lue keskustelun säännöt.
RRRRAivostuttaa poikapuoli!!! Jumankauta että osaa
30.09.2013 |
olla vetelä jätkä! Sen lisäksi että jätti lukion kesken, hankki inttiin jotkut ö-luokan paperit ja on jatkuvasti saikulla koulusta niin nyt sille pitäisi ostaa auto että voi käydä 1,5km päässä iltaisin töissä!! Muuten ei kuulemma talvella ehdi töihin vaan pitäisi auto hankkia tätä varten. Ai että kun tuo joskus omaan kämppään muuttaa niin taidan ottaa elämäni ensimmäiset kalsarikännit sen kunniaksi!!!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:47"]
olla vetelä jätkä! Sen lisäksi että jätti lukion kesken, hankki inttiin jotkut ö-luokan paperit ja on jatkuvasti saikulla koulusta niin nyt sille pitäisi ostaa auto että voi käydä 1,5km päässä iltaisin töissä!! Muuten ei kuulemma talvella ehdi töihin vaan pitäisi auto hankkia tätä varten. Ai että kun tuo joskus omaan kämppään muuttaa niin taidan ottaa elämäni ensimmäiset kalsarikännit sen kunniaksi!!!
[/quote]
Yleensä suututtaa äitipuolet mutta kuulostaa kyllä laiskalta. Kyllä jos tarvitsee auton tuolle matkalle, ostaa ja makssaa itse.
[/quote]
:D Ai yleensä suututtaa äitipuolet! Miksi ihmeessä? Mitähän pahaa mäkin olen sulle tehnyt kun olen äitipuoli ja munkin poikapuoli on tuollainen 19v nuorimies?
t.Ohis