Miksi kaikki Sofia Ruusilaa käsittelevät ketjut poistetaan?
Aihetta käsitellään Iltalehdessä ja muissakin medioissa, miksei tästä saa keskustella AVlla?
Kommentit (323)
Hähähää, olen niin vahingoniloinen tuon omahyväisen kumihuulen puolesta xD Toivottavasti joutuu maksamaan isot korvaukset sille salakuvatulle ja haukutulle.. Jäis sit ainakin yks merkkilaukku ostamatta. :) Se eukko on oikeesti niin pelle ettei mitään rajaa. HYVÄ näpäytys tämä hälle!!
Jessus, uskaltaako tavisnäköinen mennä enää salille treenaamaan virttyneissä verkkareissa vatsamakkaroineen kun sofiaruusilat ystävineen napsii kuvia ja kommentoi niitä julkisesti. Ikävää käytöstä Sofialta.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 13:49"]
"Elixian toimitusjohtaja Miika Huotari on ilmoittanut, että luvaton kuvaaminen kuntosalilla rikkoo jäsensopimusta ja johtaa erottamiseen."
http://www.metropoli.net/uutiset/sofia-ruusilan-poyristyttava-noyryytys/
[/quote]
Toivottavasti myöskin johtaa erottamiseen ettei vain johtaja puhu lämpimikseen. Mä en ainakaan mene enää Elixiaan.
Just oikein perus "koulukiusaamis"kuvio. "Mä oon nätti ja mä saan haukkua tota kun tolla on rumat housut ja kaikki mun kaverit on samaa mieltä mun kaa kun mä oon niin nätti ja suosittu!"
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 13:46"]
Naisen, joka ei osannut ostaa edes oikeankokoista hääpukua itselleen vaan oli 1-2 numeroa liian pieni, ei kannattaisi pahemmin avautua myöskään muiden pukeutumisesta.
[/quote]
Ja joka oli täys kopio Kim Kardashianin hääpuvusta.
No huh huh. Minusta sitäpaitsi tuon kanssakuntoilijan asussa ei ole mitään naurettavaa. Harva mies on tuon paremmin pukeutunut salille. Sen sijaan pissisikään jääneille tyrkyille jotka tulee salille pelkissä urheilurintsikoissa nauretaan kyllä kavereiden kanssa usein ja paljon - tosin niistäkään ei tulisi mieleenkään laittaa kuvaa nettiin ivaten.
Sofia on olevinaan muita parempi pilatun naamansa kanssa, joka kyllä sopii tuohon luonteeseen kuin nakutettu.
Ihan hyvä oli tuon miehen punttisvaatetus.
Sali on henkilökohtaista liikuntaa varten, ei näyttäytymistä ja kuvaamista varten.
Paskamainen käytös mennä sinne arvostelemaan muita. Kisat on juttu erikseen. Ja se, jos Sofia on voittanut yhden muovipystin jossain Baltian kisoissa, ei pitäisi nousta näin pahasti hattuun.
Ajattelematon, typerä ja itsetunto-ongelmainen nainen. Hyi.
Sofia ajettelee olevansa niin OMG ihku LOL <33, että saa ivata ja tehdä muista julkisen naurunaiheen? Hyi Sofia.
Mä en edelleenkään usko sopimuksen irtisanomiseen. Kunhan johtaja puhuu lämpimikseen.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 13:11"]
Musta tossa ei sinänsä ole mitään pahaa. Olisin varmasti itsekin naureskellut, jos salilla olisi tuollainen ollut. Mutta etenkin kun on julkisuudenhenkilö kannattaa miettiä mitä julkaisee kaikkien nähtäväksi... Keskuudessamme kun on näitä huumorintajuttomia tiukkapipoja...
[/quote]
Melkoisen kusipäistä puuhaa tuollainen naureskelu.
Törkeä yksityisyyden loukkaus ja sääliksi käy miestä, käyn itse keskustan elixiassa ja tunnistin heti kuka on kyseessä. Ja ei muuten pidä paikkaansa toimitusjohtajan kommentti että kukaan ei ole valittanut miehen pukeutumisesta, olen käynyt kaksi kertaa huomauttamassa hlökunnalle että salin puolella treenaa tyyppi pelkissä alusvaatteissa.
Mun mielestä noi boxerit ovat kyllä shortsit mistä Sofia valitti.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:21"]
Törkeä yksityisyyden loukkaus ja sääliksi käy miestä, käyn itse keskustan elixiassa ja tunnistin heti kuka on kyseessä. Ja ei muuten pidä paikkaansa toimitusjohtajan kommentti että kukaan ei ole valittanut miehen pukeutumisesta, olen käynyt kaksi kertaa huomauttamassa hlökunnalle että salin puolella treenaa tyyppi pelkissä alusvaatteissa.
[/quote]
Ei kai nuo maastokuvioiset ole alushousut, ei ainakaan mun mielestä näytä siltä?
Erittäin hienoa, että kuntosaliketju irtisanoutuu moisesta käytöksestä yksiselitteisesti!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 14:21"]
[/quote]
No ei nuo ainakaan mitkään alusvaatteet ole, sortsithan ne on. Vai käykö se sama tyyppi välillä boxereissa treenamassa?
Sitäpaitsi, onhan saleilla välillä naisia joilla on pelkästään urheilurintaliiveistä käyvä toppi päällä ja mikrosortsit. Varmasti aiheuttaa enemmän häiriötä kuin miehen lyhyet sortsit yhdistettynä t-paitaan.
Mutta onhan tuo törkeä yksityisyyden loukkaus todellakin, ja Ruusila voisi painua sinne seiska luokalle (koska 15-16 -vuotiaat teinitkään on harvoin noin noloja ja imesillejä) kasvamaan.
Sofian vastine.
http://www.seiska.fi/Niko-and-amp-Sofia/Karpasesta-harkanen/1018894
Eipä ollut yllätys ettei muija kykene edes pyytämään ala-arvoisa käytöstään anteeksi, selittelee vaan ja vierittää vastuun muille.
Ilta-Sanomatkin uutisoi. Hyvä, hyvä! Näin sitä uutta Tuksu2:sta luodaan.
Miähän ton kumiankan päässä oikein liikkuu?
"Elixian toimitusjohtaja Miika Huotari on ilmoittanut, että luvaton kuvaaminen kuntosalilla rikkoo jäsensopimusta ja johtaa erottamiseen."
http://www.metropoli.net/uutiset/sofia-ruusilan-poyristyttava-noyryytys/