Poliisi etsii joukkiota Espoossa
Espoon poliisille voi toimittaa vihjeitä sähköpostitse osoitteeseen vihjeet.espoo@poliisi.fi tai puhelimitse numeroon 0295 413 031.
Tuolla lisätietoa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/joukkio-hakkasi-teinityttoa-espooss…
Älkää kommentoiko ketjua ettei tämäkin poistu täältä kiitos! Olisi tärkeää, että tekijät jäisivät tällä kertaa kiinni.
Kommentit (21)
Ei mitään tuntomerkkejä, auto tumma.
Tyttö on varmasti shokissa, mutta tekijöistä on hänellä varmasti jotakin muistikuvia, samoin silminnäkijällä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuolla valvontakameroita jonkun verran olevan. Ja aina joku on kuvaamassa milloin mitäkin ilman syytäkin.
Jos on niin pimeää ettei rekkaria näe lukea niin auttaakohan kameratkaan 🤔 kunpa jäisivät kiinni, harmi että väjän haastavaa tunnistaa..
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuolla valvontakameroita jonkun verran olevan. Ja aina joku on kuvaamassa milloin mitäkin ilman syytäkin.
Mutta jos oli niin huonosti valaistu aukio, etteivät paikalla olleet silminnäkijätkään nähneet mitään, mitäpä näkyy jostain valvontakamerasta?
miksi nainen ei itse mennyt väliin, vaan yritti tapattaa miehensä?
"sanoin miehelleni, että nyt menet nopeasti väliin"
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on enemmän voimaa.
Minä sain tästä sellaisen kuvan että pahoinpidelty tuntee tekijät mutta ei erinäisistä syistä uskalla kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisilla on parempi hoivavietti, eli naisten kuuluu hoitaa lapset.
Joukkio lienee kuitenkin eri juttu kuin seurue tai ryhmä kantasuomalaisnuoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks nainen ei sanonut, että mennään yhdessä väliin, kahdestaan olisi vielä enemmän voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa viestejä kadonnut paljon. Kaikki tuntomerkit on poissa.
Mitkä tuntomerkit? Jonkun putintrollin kuvitelmat? Kun tuossa jutussahan ei ollut mitään tuntomerkkejä.