Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä on paras hääpäivälahja miehelle?

Vierailija
18.07.2006 |

Mikä idea ois paras miehelle lahjaksi?

A) Hieno shakkilauta ja -nappulat ja se, että opettelen vähän paremmaksi shakinpelaajaksi itse ja lupaudun pelikaveriksi (mies on suostutellut shakinpeluuseen jo pitkään)

B) Seinäkiipeilykurssi (on kokeillut ja tykännyt kiipeilystä).

C) Muutamia juttuja seksivälinekaupasta ja yhteisten uusien ideoitten toteuttamista (tosin nämä hommattaisiin ja tehtäisiin varmaan ihan hääpäivästä riippumattakin).

D) Musiikkia, jonka perään mies on haikaillut jo jonkin aikaa, mutta ei ole raaskinnut ruveta tuhlaamaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä idea ois paras miehelle lahjaksi?

A) Hieno shakkilauta ja -nappulat ja se, että opettelen vähän paremmaksi shakinpelaajaksi itse ja lupaudun pelikaveriksi (mies on suostutellut shakinpeluuseen jo pitkään)

B) Seinäkiipeilykurssi (on kokeillut ja tykännyt kiipeilystä).

C) Muutamia juttuja seksivälinekaupasta ja yhteisten uusien ideoitten toteuttamista (tosin nämä hommattaisiin ja tehtäisiin varmaan ihan hääpäivästä riippumattakin).

D) Musiikkia, jonka perään mies on haikaillut jo jonkin aikaa, mutta ei ole raaskinnut ruveta tuhlaamaan.

[

Tee päivästä ikimuistoisen.

Aloita shakin peluulla mieli musiikin soidessa ja päädytte kahdenkeskisiin leikkeihin.

Hyvää hääpäivää!!

Vierailija
2/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ne lelut häälahjana jotenkin viittaa siihen, että seksi on avioliitossa ihan ehdottomasti tärkein juttu. Tai sitten mä vain tulkitsen IHAN liikaa.

Hauskaa hääpäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, kyllä meillä seksi on tooosi tärkeä osa avioliittoa, toki henkisen yhteyden ja kaveruuden ja keskustelujen ja hupsuttelujen ja kaiken muun ohessa, mutta erottamattoman tärkeä osa siis kuitenkin :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi